Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Allegro Framework

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Allegro Framework

Základem Allegro Business Solution stejně jako našich dalších projektů je Allegro Framework. Jedná se o programové prostředí, které jsme vyvinuli jako společnou webovou platformu pro naše softwarová řešení běžící v cloudu.

Allegro Framework v zásadě tvoří dvě hlavní součásti: aplikační menu s pracovní plochou pro spouštění jednotlivých úloh a programové komponenty usnadňující standardizovaný vývoj nových modulů. Tento soubor knihoven a nástrojů spolu s jednotným uživatelským rozhraním propůjčuje našim Internetovým aplikacím vzhled a ovládání typické pro klasické desktopové programy.

Nové projekty a rozšiřující funkční bloky jsou do Allegro Frameworku integrované jako zásuvné moduly (plugins), které automaticky přebírají veškeré vlastnosti aplikačního prostředí. Tato architektura vnáší výchozí funkcionalitu do všech Allegro produktů a usnadňuje komunikaci mezi nimi.

  • Svižný vývoj nových aplikaci
  • Standardizovaný vzhled a jednotné ovládaní všech Allegro řešení
  • Uživatelsky konfigurovatelná pracovní plocha
  • Kompatibilita se všemi nejrozšířenějšími webovými prohlížeči
  • Snadná a jazykově neomezená lokalizace uživatelského rozhraní i vkládaných dat
  • Propracovaný systém privilegií, rolí a přístupových oprávnění
  • Možnost práce ve více záložkách jednoho prohlížeče bez jejich vzájemného ovlivňování
  • Propojení s webovými službami (ARES, Evropský registr DIČ, Company Web…)
  • Možnost přímého tisku na lokální tiskárny bez nutnosti předchozího stažení souboru
  • Lze používat v cloudu jako hostovanou službu nebo lokálně instalovat na firemní server

Stáhnout více informací

 
Přihlášení do systému Pracovní plocha s aktuálními informacemi ze zvolených oblastí, skladba a umístění komponent se ukládá k přihlášenému uživateli (je možné vytvořit a uložit neomezené množství různých konfigurací a přepínat mezi nimi dle potřeby) Parametry pro základní nastavení a konfiguraci systému Sestavení menu přetažením aplikací do jednotlivých sekcí Definice profilu uživatele s detailním nastavením přístupových oprávnění Formulář pro správu často kladených dotazů s komponentami pro vkládání vícejazyčných textů Aplikace interní pošty implementovaná pro zasílaní upomínek Definice šablony pro interní poštu Seznamy podporují různé způsoby filtrace, volbu zobrazovaných sloupců a uložení rozložení seznamu dle uživatele; ve stavovém řádku je vedle posuvníku k dispozici také možnost nastavení délky stránky a tlačítko pro export aktuálního seznamu Detail záznamu s rozšířenou nabídkou specializovaných funkcí, zobrazením historie záznamu a možností zaslání emailu s přiloženým dokumentem; pro všechny čtyři typy řádků je k dispozici sofistikovaný zadávací panel
 

Novinky

15. 1. 2018

Ještě během našeho tradičního mikulášského večírku jsme se těšili, že konec roku bude klidný, prost předvánočního shonu a plný sváteční nálady. Jenže programátor míní a zákazník mění. Nakonec vše dopadlo přesně naopak a my nevěděli, který na poslední chvíli zaslaný požadavek splnit dříve. Rok jsme tedy skončili ve velkém kalupu a popravdě nevěděli, kde nám hlava stojí.
více
méně/více
Allegro verze 2.28

Co nového tedy nový rok přinesl? Vedle celé řady specialit pro naše belgické klienty jsme přidali také funkce a nové programy obecné povahy.

Účtování faktur tak bylo doplněno o možnost vložit pro zbývající nerozepsanou částku (typicky zaokrouhlení) nové řádky do rozpisu daní a rozúčtování, a to s předvyplněným daňovým kódem a účtem pro zaokrouhlení. Evidence produktů pak byla rozšířena o nastavení minimální a maximální marže. Tento rozsah se prozatím kontroluje při nákupu od dodavatele, přičemž se porovnává cena na příjmu s cenou ceníkovou. Dále pak byl doplněn přepínač určující, zda se ve skladu používají mobilní terminály. Některé aplikace (např. prodejní portál) totiž v případě použití terminálů mohou vyžadovat nebo naopak nevyžadovat zadání některých údajů.

Pro účty, u kterých se párují pohyby v různých účetních obdobích (tzn. v uzávěrce roku mají nenulové saldo), byla přidána možnost dodatečného přenosu nespárovaných pohybů do nového účetního období. Pomocí tohoto nového programu se v otevíracím období vygeneruje doklad (nebo více dokladů – pokud je nespárovaných pohybů velké množství), ve kterém jsou nespárované pohyby zúčtovány jednotlivě.

K dispozici je rovněž nová aplikace sloužící k zadání interního požadavku na převod zásoby mezi sklady, čehož lze využít i jako podklad pro vylepšený proces objednávání - objednávku zadává sklad, který požaduje doplnění zásoby. Vytvořena byla také navazující aplikace nabízející přehled vystavených interních objednávek buď z pohledu skladu, který objednávku vystavil, nebo z pohledu skladu, který objednávku má splnit. Plnění interní objednávky se realizuje ve standardní evidenci skladových dokladů.

Další nová aplikace slouží k definici skupiny osob odpovědných za odsouhlasení faktur v Knize došlých faktur (obzvláště pokud faktury určitého druhu odsouhlasuje obvykle více stále stejných osob). Dále byla do obchodních dokladů přidána možnost přímého tisku na přednastavenou lokální tiskárnu. Využívá se při tom možností prohlížeče, a proto je tato funkce k dispozici pouze v Chrome a Firefox.

A nakonec malé, ale pro mnohé potěšující, rozšíření systémových funkcí - byla přidána nová klávesová zkratka pro založení nových záznamů: <CTRL>+<ALT>+<N> ;-)

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia