Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Allegro Framework

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Allegro Framework

Základem Allegro Business Solution stejně jako našich dalších projektů je Allegro Framework. Jedná se o programové prostředí, které jsme vyvinuli jako společnou webovou platformu pro naše softwarová řešení běžící v cloudu.

Allegro Framework v zásadě tvoří dvě hlavní součásti: aplikační menu s pracovní plochou pro spouštění jednotlivých úloh a programové komponenty usnadňující standardizovaný vývoj nových modulů. Tento soubor knihoven a nástrojů spolu s jednotným uživatelským rozhraním propůjčuje našim Internetovým aplikacím vzhled a ovládání typické pro klasické desktopové programy.

Nové projekty a rozšiřující funkční bloky jsou do Allegro Frameworku integrované jako zásuvné moduly (plugins), které automaticky přebírají veškeré vlastnosti aplikačního prostředí. Tato architektura vnáší výchozí funkcionalitu do všech Allegro produktů a usnadňuje komunikaci mezi nimi.

  • Svižný vývoj nových aplikaci
  • Standardizovaný vzhled a jednotné ovládaní všech Allegro řešení
  • Uživatelsky konfigurovatelná pracovní plocha
  • Kompatibilita se všemi nejrozšířenějšími webovými prohlížeči
  • Snadná a jazykově neomezená lokalizace uživatelského rozhraní i vkládaných dat
  • Propracovaný systém privilegií, rolí a přístupových oprávnění
  • Možnost práce ve více záložkách jednoho prohlížeče bez jejich vzájemného ovlivňování
  • Propojení s webovými službami (ARES, Evropský registr DIČ, Company Web…)
  • Možnost přímého tisku na lokální tiskárny bez nutnosti předchozího stažení souboru
  • Lze používat v cloudu jako hostovanou službu nebo lokálně instalovat na firemní server

Stáhnout více informací

 
Přihlášení do systému Pracovní plocha s aktuálními informacemi ze zvolených oblastí, skladba a umístění komponent se ukládá k přihlášenému uživateli (je možné vytvořit a uložit neomezené množství různých konfigurací a přepínat mezi nimi dle potřeby) Parametry pro základní nastavení a konfiguraci systému Sestavení menu přetažením aplikací do jednotlivých sekcí Definice profilu uživatele s detailním nastavením přístupových oprávnění Formulář pro správu často kladených dotazů s komponentami pro vkládání vícejazyčných textů Aplikace interní pošty implementovaná pro zasílaní upomínek Definice šablony pro interní poštu Seznamy podporují různé způsoby filtrace, volbu zobrazovaných sloupců a uložení rozložení seznamu dle uživatele; ve stavovém řádku je vedle posuvníku k dispozici také možnost nastavení délky stránky a tlačítko pro export aktuálního seznamu Detail záznamu s rozšířenou nabídkou specializovaných funkcí, zobrazením historie záznamu a možností zaslání emailu s přiloženým dokumentem; pro všechny čtyři typy řádků je k dispozici sofistikovaný zadávací panel
 

Novinky

1. 8. 2017

Léto je v plném proudu, okny se nám propaluje slunce a nápoje se nestačí chladit... přesto ani v době dovolených nezahálíme a přicházíme s dalšími verzemi Allegra 2.17 a 2.18. Pokud by někomu při pohledu do archivu připadalo, že jsme pár verzí přeskočili, jejich stručný přehled je k mání v našem Allegro zpravodaji na stránce aktualit.
více
méně/více
Allegro verze 2.18

Kromě množství drobných změn a vylepšení přináší tyto prázdninové verze také několik nových aplikací, z nichž zmíníme ty nejzajímavější.

Do účetnictví jsme přidali možnost importu interních dokladů z vlastního xls souboru nebo z xml souboru ve formátu SODA. Aplikace umožňuje provádět následné úpravy načtených dat, doplnit účty nebo střediska, případně opravit údaje vyhodnocené jako nevalidní. Nakonec je vygenerován účetní doklad a zdrojová data jsou k němu připojena jako primární soubor.

Dále je k dispozici nový program pro rozdělení společností. Na typ společnosti bylo přeneseno nastavení omezení prodeje produktů (dříve na typu partnera) a také nastavení formuláře vlastností umožňující uživatelsky definovat další údaje, které je u společnosti zapotřebí evidovat.

Importy byly rozšířeny o další formáty souborů Zásilkovna, PayU a PayPal.

Nakonec zmíníme novou aplikaci pro hromadné zadání plateb mimo účetnictví pro ty zákazníky, kteří Allegro účetnictví nemají a z Allegra používají pouze fakturaci nebo knihu došlých faktur. Pomocí tohoto programu může uživatel snadno a rychle zadat více plateb přijatých i vydaných faktur, například pokud potřebuje zaznamenat platby z bankovního výpisu.

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Sokolská 54
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia