Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Licence Limited

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Subito Limited Advanced Business

Licence obsahuje základní modul podvojného účetnictví volitelně dle české nebo belgické legislativy a fakturaci a je omezena na 1000 záznamů v účetních denících. Součástí licence jsou dva přístupové účty umožňující přihlášení dvěma uživatelům a také kompletní sada nástrojů včetně správce souborů.

Volitelně lze systém rozšířit o doplňující účetní funkce.


2 uživatelské účty
1000 záznamů

Fakturace
Základní účetní modul
Správce souborů (1 GB)
Další nástroje

Technická podpora
Aktualizace systému
Zálohování dat
Hosting
640 Kč/měsíc
Volitelné moduly 
Bank Link160 Kč/měsíc
Upomínky80 Kč/měsíc
Rozpočty50 Kč/měsíc
Účtování na střediska30 Kč/měsíc
Podrobná analytika160 Kč/měsíc
Další 1 GB25 Kč/měsíc


Objednat licenci

Novinky

12. 5. 2017

Hledáme programátory do našeho týmu.
​Ano, je to tak, nestíháme. Jste-li hlava otevřená a programování vás baví, zkuste pracovat s námi na vývoji cloudových řešení a mobilních aplikací.
více
méně/více

Orientujete se v prostředí .NET a C#, JS nebo SQL pro vás nejsou neznámé pojmy? Vládnete angličtinou slovem i písmem? Pak jste na nejlepší cestě stát se naším kolegou. Dostanete služební telefon a notebook, k tomu stravenky, nádavkem pružnou pracovní dobu... Zaujalo vás to? Tak nám napište nebo zavolejte, těšíme se na vás.

29. 4. 2017

Čas letí jako splašená herka a něco vody již proteklo řekou Opavou od doby, co jsme před lety s Maestrem začali. Jak již to u specializovaných projektů na klíč bývá, zpočátku poměrně jednoduchý systém se postupně rozrostl v robustní řešení a o „mistra“ začíná být zájem.
více
méně/více
Discart-Suykens

Nyní již značně sofistikované řešení jsme vyvinuli na míru potřebám našeho belgického zákazníka, společnosti Vrydagh&Boriau. Kancelář se specializuje na pomoc věřitelům s jejich dlužníky a pro správu a „přátelské“ vymáhání pohledávek nutně potřebovala výkonný systém, který by umožnil modelovat různé průběhy a procesní postupy vymáhání dluhu a v závislosti na nastavených podmínkách pak automatizovaně reagoval na události a prováděl akce dle předepsaného časování.

Pokud se smírná snaha o vyrovnání dluhu nesetká s úspěchem, Vrydagh&Boriau prostřednictvím svých partnerů (advokátů a exekutorů) může zahájit soudní řízení, které již však Maestro nesleduje. A právě z tohoto důvodu o něj projevila zájem velká advokátní kancelář Discart-Suykens z Antverp, která ve svém početném týmu má vedle lidí v administrativě také exekutory a soudní vykonavatele. Ti již specializovaný software pro svou činnost používají, ale stávající aplikace na vlastní sledování pohledávek přestává vyhovovat. Discart-Suykens se chystá na spolupráci s řadou nových zákazníků a potřebují systém, který zvládne zpracovat velké množství procesů a zároveň nabídne příjemné uživatelské prostředí umožňující přístup také třetím stranám, tedy věřitelům nebo advokátům a právníkům obou stran.

Poslední aprílový týden jsme u nás belgické zájemce hostili, smlouva byla uzavřena a zdá se, že čarodějnice budou letos vydařené :-).

1. 4. 2017

Jaro nám starosti nedělá... nic zásadního se totiž neděje. Tedy, ne že bychom se váleli, ale březen začal volným tempem prací pro některé naše zákazníky, kterým jsme se snažili udělat pomyšlení. Většinu času jsme tak strávili přípravou vylepšení, které nemusí být nutně přínosem pro všechny naše uživatele, ale potěší ty, kteří potřebovali něco speciálního. I přesto nám ale zbylo trochu času na implementaci funkcí obecné povahy.
více
méně/více
Narozeniny

Za zmínku stojí například hromadné uzavírání obchodních dokladů bez dodacích listů, poněkud anachronická podpora dávkového zasílání dokladů poštou nebo možnost aktualizace údajů o zákazníkovi při importu faktur z e-shopu. Modul EET jsme rozšířili o stornovací službu, prodej přímo ze skladu získal mnohem intuitivnější ovládání a přátelštější uživatelské rozhraní, přibyl soupis DPH dle měny s XML exportem a kontrolní výkaz DPH pro Slovensko.

Dále jsme zapracovali na rozšíření portfolia bank, se kterými se umí Allegro "domluvit". Nyní již zvládáme formáty ABO, GEMINI, BEST a MUTLICASH, pomocí kterých dokážeme komunikovat mimo jiné s Raiffeisenbank, Citibank, Českou spořitelnou nebo bankami Fio, KB, Unicredit či ruskou Sberbank. České příkazy k úhradě do zahraničí nyní exportujeme jako SEPA platby.

Poněvadž se na nás stále více obracejí podnikatelé, kterým již nestačí jednodušší ekonomické systémy, zdokonalili jsme také modul pro import dat z programu Pohoda. Dává nám to docela zabrat, poněvadž benevolence této účetní evidence k zadávaným údajům produkuje mnohdy velmi nekonsistentní datové soubory a srovnat vše do latě vyžaduje tu a tam značného úsilí. Nicméně prozatím se nám to daří a na migraci této agendy do Allegra jsme připraveni.

Nakonec jsme ještě stihli zdokonalit schvalovací proces pro knihu došlých faktur a rozšířit podporu e-fff, což je implementace elektronické fakturace založená na Evropském standardu UBL 2.0 (Universal Business Language).

A abychom nezapomněli... důstojná oslava narozenin "březňáků" proběhla v půli měsíce. Během jednoho večera a části noci jsme stihli vyřešit všechny palčivé světové problémy, vymyslet, naprogramovat a rovnou prodat naprosto geniální Allegro verzi 10 a ještě naplánovat svatby dosud nezadaných kolegů.

No... vlastně zase tak málo se toho neudálo, že ;-) ?


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Sokolská 54
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia