Informační systémy v cloudu




















Odeslat formulář
Zavřít

Licence Subito

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Subito Limited Advanced Business

Licence obsahuje fakturační systém omezený na 100 vystavených dokladů a jeden přístupový účet umožňující přihlášení jednomu uživateli. Je vhodná pro živnostníky a drobné podnikatele a umožňuje dle potřeby kdykoli přejít na vyšší placenou verzi.

Tato licence je zdarma.


1 uživatelský účet
100 záznamů

Fakturace

Technická podpora
Aktualizace systému
Zálohování dat
Hosting
zdarma


Objednat licenci

Novinky

1. 11. 2018

Pro Allegro jsme v této době zveřejnili hned několik aktualizací a přehled novinek je tedy delší než obvykle a na mnohých jste se podíleli také vy. Pojďme se na ně podívat.
více
méně/více
Allegro

Do Allegra byl implementován nástroj pro načítání datového souboru z CCS. Nová aplikace popisuje převod CCS kódů na typ nákladu na vozidla (PHM, opravy…) a do listu nákladů na vozidla byl přidán dialog pro načtení importního souboru.

Modul přepravy byl rozšířen o možnost definovat obvyklé přepravní trasy, přiřazovat je dodacím adresám a dále pak s nimi pracovat. V aktuální verzi je přepravní trasa rovněž k dispozici v tisku dodacích listů. V souvislosti s touto novinkou byla do evidence dodacích adres přidána možnost kopírovat hlavní adresu společnosti.

Významné obchodní doklady mohou být nyní označeny příznakem „důležitý“. Takto označené doklady jsou poté v listech dokladů zvýrazněny ikonou vykřičníku.

Ve vyřízených nákupních položkách lze nyní označit více řádků poptávky a takto označené řádky včetně informace o dodavatelské nabídce překopírovat do nové nabídky zákazníkovi. Řádky, u nichž již byla tato volba provedena, jsou barevně odlišeny.

Pro modul obchodních dokladů jsme dále vytvořili novou aplikaci sloužící ke změně typu řádku z manuálního na produktový. Typické použití je v situacích, kdy v předprodejní fázi (poptávka, nabídka) zákazník požaduje něco, pro co ještě není založen záznam v evidenci produktů, ale produkt není potřeba prozatím zakládat, poněvadž není jisté, že nalezne upotřebení. Poté, co zákazník nabídku odsouhlasí a je vystavena zakázka a objednávka dodavateli, je však již vhodné pracovat s konkrétním záznamem v produktové databázi. Tato aplikace tedy nabízí po založení nového produktu změnit typy řádků v existujících dokladech, přičemž množství, ceny a popisy zůstanou zachovány.

K dispozici je také nový nástroj pro rychlé vystavení dobropisu z fakturovaných dodávek. Zároveň se pro řádky faktur navázané na výdejky ze skladu vytvoří i návratka na sklad. Pokud má aplikace vytvářet také příjemky, je vytvořeno 1-n příjemek (pro každý sklad zvlášť) a pokud to lze, jsou příjemky rovněž potvrzeny (tzn. není potřeba doplnit rozmístění řádků – šarže, sériová čísla nebo skladová místa).

Dále je tady nový tiskový program pro vyhodnocení výdajů a návratek obalového materiálu dle zákazníků. Data poskytovaná touto aplikací mohou sloužit jako podklad pro fakturaci nebo dobropisování pohybu obalů za zadané období. Do další verze plánujeme implementaci hromadného rozesílání sestavy zákazníkům například pro odsouhlasení nebo jako upomínka, aby zákazník vratné obaly vrátil.

Rozšířili jsme také výčet aplikací umístitelných na dashboard. V nabídce je nově celkový přehled pohledávek a závazků a stavu financí s možností vyloučit zákazníky v insolvenci, přehled všech důležitých dokladů v obchodních evidencích nebo výpis změn dodávaného množství v případě, kdy tuto změnu provedli skladníci při zpracování výdejky.

Pokračujeme také ve vývoji první verze modulu evidence majetku.

Pro úplný přehled novinek a změn nahlédněte do poznámek k vydání.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia