Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Další nástroje

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Utility

Allegro Framework standardně obsahuje vedle zabudovaných systémových funkcí také řadu dalších služeb a nástrojů usnadňujících práci v Allegro prostředí:

Dashboard


Ačkoli pracovní plocha Allegro Framework primárně slouží pro spouštění jednotlivých úloh dostupných z menu, může být využita i k umístění nejrůznějších aplikací, přehledů či grafů pro tento účel připravených. Uživatel si je může na dashboard umístit dle svého uvážení a vždy po přihlášení má zvolené informace okamžitě na očích. Různých konfigurací lze uložit několik a libovolně pak mezi nimi přepínat. Pro dynamicky měnící se data je zajištěna jejich průběžná aktualizace po celou dobu přihlášení uživatele.

Interní pošta


Jedná se o obdobu emailů, pro zasílání zpráv však není využíván poštovní server (např. MS Exchange) a komunikace probíhá pouze vnitřně mezi uživateli Allegra. Má-li příjemce ve svém registru uvedenou také emailovou adresu, je možné sdílet tyto zprávy i vně Allegra prostřednictvím klasické emailové pošty. Obsah jednotlivých typů zpráv lze definovat pomocí šablon se zabudovanou podporou maker a díky napojení na souborového správce je možné připojovat libovolné soubory. Toho lze s výhodou využít například pro přímé odesílání vytvořených dokladů (faktury, upomínky, objednávky, smlouvy...). Přehled příchozích a odchozích zpráv lze umístit na dashboard.

Kalendáře


Universální komponenta, kterou lze uživatelsky konfigurovat pro různé použití. Může tak sloužit k zobrazení vytíženosti firemních vozidel, obsazenosti školící místnosti či k vizualizaci daňového kalendáře. Pro každý účel lze definovat vlastní sadu událostí. Kalendář je rovněž používán pro zobrazení úkolů přiřazených jednotlivým osobám a slouží také k přehledu časového rozvržení jednotlivých obchodních případů.

Úkoly


Nástroj pro evidenci a sledování úkolů přiřazených uživatelům Allegra. Úkolům lze kromě popisu zadat také kategorii, prioritu či termín a mohou být navázány na kontaktní osobu zákazníka či dodavatele. Lze také vytvářet opakované úkoly a předchystat si tak upozornění na opakující se činnost třeba na celý rok dopředu. Přehled úkolů vztažených k přihlášenému uživateli je možno umístit na dashboard a jsou zobrazeny rovněž v kalendáři.

Novinky a interní sdělení


Pomocí této aplikace je možné vytvářet různá oznámení či sdělení s definovanou dobou platnosti. Ta pak lze pro všechny přihlášené uživatele zobrazit na dashboardu nebo za použití dostupných maker automaticky zveřejnit na webových stránkách.

Kontakty


Pro záznam kontaktů s obchodními partnery slouží aplikace umožňující zaregistrovat typ kontaktu a jeho průběh a případně pořídit kompletní formátovaný zápis z jednání nebo připojit různé soubory. Na základě tohoto záznamu lze rovnou vytvořit úkol či pořídit záznam v kalendáři. Při pořizování nového záznamu je vždy k dispozici také přehled všech faktur obchodního partnera, přehled uzavřených smluv a výpis předchozích kontaktů. Aplikace je tak připravena například pro pracovníky technické podpory, kteří tak mají okamžitě k dispozici veškeré podstatné informace týkající se daného subjektu.

Tisk na lokální tiskárny


Unikátní nástroj, který jsme vyvinuli s cílem umožnit tisk z Allegra stejně pohodlně a jednoduše, jak jsou uživatelé zvyklí z běžných kancelářských aplikací. Zažitý způsob tisku z webové aplikace spočívá ve vygenerování dokladu či sestavy, stažení výsledného souboru na lokální počítač a následném zaslání na zvolené zařízení. Díky naší komponentě lze nejen zaslat tisk přímo na lokální tiskárnu, ale rovněž předem určit její umístění a typ. Tiskne-li tedy aplikace například čárové kódy produktů, je možné předem specifikovat pro tento účel přidělenou tiskárnu a všechny sestavy zasílat rovnou na určené místo.

Dotazy na data


Nástroje připravené pro sestavování dotazů nad daty uloženými v systému. Jednotlivé dotazy je možné ukládat pro jejich opakované použití. Pro spuštění dotazů je přichystána samostatná aplikace umožňující aplikovat předdefinované nebo dynamicky sestavované filtry. Výsledek dotazu je možno prohlížet v prostředí Allegro, ukládat do správce souborů nebo exportovat do souboru.

FAQ


Systém pro evidenci často kladených otázek a zveřejnění odpovědí. Dotazy a odpovědi lze nejen administrátorem systému zakládat a zobrazit u zvolených aplikací, ale uživatel může sám otázky klást a iniciovat tak proces jejich tvorby. Přidělený konzultant je o nově položeném dotazu informován emailem, po založení odpovědi je tato tazateli zaslána a zároveň zveřejněna u přiřazených aplikací. Tento nástroj je k dispozici pro všechny typy licencí.


Stáhnout více informací

 
 

Novinky

15. 1. 2018

Ještě během našeho tradičního mikulášského večírku jsme se těšili, že konec roku bude klidný, prost předvánočního shonu a plný sváteční nálady. Jenže programátor míní a zákazník mění. Nakonec vše dopadlo přesně naopak a my nevěděli, který na poslední chvíli zaslaný požadavek splnit dříve. Rok jsme tedy skončili ve velkém kalupu a popravdě nevěděli, kde nám hlava stojí.
více
méně/více
Allegro verze 2.28

Co nového tedy nový rok přinesl? Vedle celé řady specialit pro naše belgické klienty jsme přidali také funkce a nové programy obecné povahy.

Účtování faktur tak bylo doplněno o možnost vložit pro zbývající nerozepsanou částku (typicky zaokrouhlení) nové řádky do rozpisu daní a rozúčtování, a to s předvyplněným daňovým kódem a účtem pro zaokrouhlení. Evidence produktů pak byla rozšířena o nastavení minimální a maximální marže. Tento rozsah se prozatím kontroluje při nákupu od dodavatele, přičemž se porovnává cena na příjmu s cenou ceníkovou. Dále pak byl doplněn přepínač určující, zda se ve skladu používají mobilní terminály. Některé aplikace (např. prodejní portál) totiž v případě použití terminálů mohou vyžadovat nebo naopak nevyžadovat zadání některých údajů.

Pro účty, u kterých se párují pohyby v různých účetních obdobích (tzn. v uzávěrce roku mají nenulové saldo), byla přidána možnost dodatečného přenosu nespárovaných pohybů do nového účetního období. Pomocí tohoto nového programu se v otevíracím období vygeneruje doklad (nebo více dokladů – pokud je nespárovaných pohybů velké množství), ve kterém jsou nespárované pohyby zúčtovány jednotlivě.

K dispozici je rovněž nová aplikace sloužící k zadání interního požadavku na převod zásoby mezi sklady, čehož lze využít i jako podklad pro vylepšený proces objednávání - objednávku zadává sklad, který požaduje doplnění zásoby. Vytvořena byla také navazující aplikace nabízející přehled vystavených interních objednávek buď z pohledu skladu, který objednávku vystavil, nebo z pohledu skladu, který objednávku má splnit. Plnění interní objednávky se realizuje ve standardní evidenci skladových dokladů.

Další nová aplikace slouží k definici skupiny osob odpovědných za odsouhlasení faktur v Knize došlých faktur (obzvláště pokud faktury určitého druhu odsouhlasuje obvykle více stále stejných osob). Dále byla do obchodních dokladů přidána možnost přímého tisku na přednastavenou lokální tiskárnu. Využívá se při tom možností prohlížeče, a proto je tato funkce k dispozici pouze v Chrome a Firefox.

A nakonec malé, ale pro mnohé potěšující, rozšíření systémových funkcí - byla přidána nová klávesová zkratka pro založení nových záznamů: <CTRL>+<ALT>+<N> ;-)

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia