Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Další nástroje

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Utility

Allegro Framework standardně obsahuje vedle zabudovaných systémových funkcí také řadu dalších služeb a nástrojů usnadňujících práci v Allegro prostředí:

Dashboard


Ačkoli pracovní plocha Allegro Framework primárně slouží pro spouštění jednotlivých úloh dostupných z menu, může být využita i k umístění nejrůznějších aplikací, přehledů či grafů pro tento účel připravených. Uživatel si je může na dashboard umístit dle svého uvážení a vždy po přihlášení má zvolené informace okamžitě na očích. Různých konfigurací lze uložit několik a libovolně pak mezi nimi přepínat. Pro dynamicky měnící se data je zajištěna jejich průběžná aktualizace po celou dobu přihlášení uživatele.

Interní pošta


Jedná se o obdobu emailů, pro zasílání zpráv však není využíván poštovní server (např. MS Exchange) a komunikace probíhá pouze vnitřně mezi uživateli Allegra. Má-li příjemce ve svém registru uvedenou také emailovou adresu, je možné sdílet tyto zprávy i vně Allegra prostřednictvím klasické emailové pošty. Obsah jednotlivých typů zpráv lze definovat pomocí šablon se zabudovanou podporou maker a díky napojení na souborového správce je možné připojovat libovolné soubory. Toho lze s výhodou využít například pro přímé odesílání vytvořených dokladů (faktury, upomínky, objednávky, smlouvy...). Přehled příchozích a odchozích zpráv lze umístit na dashboard.

Kalendáře


Universální komponenta, kterou lze uživatelsky konfigurovat pro různé použití. Může tak sloužit k zobrazení vytíženosti firemních vozidel, obsazenosti školící místnosti či k vizualizaci daňového kalendáře. Pro každý účel lze definovat vlastní sadu událostí. Kalendář je rovněž používán pro zobrazení úkolů přiřazených jednotlivým osobám a slouží také k přehledu časového rozvržení jednotlivých obchodních případů.

Úkoly


Nástroj pro evidenci a sledování úkolů přiřazených uživatelům Allegra. Úkolům lze kromě popisu zadat také kategorii, prioritu či termín a mohou být navázány na kontaktní osobu zákazníka či dodavatele. Lze také vytvářet opakované úkoly a předchystat si tak upozornění na opakující se činnost třeba na celý rok dopředu. Přehled úkolů vztažených k přihlášenému uživateli je možno umístit na dashboard a jsou zobrazeny rovněž v kalendáři.

Novinky a interní sdělení


Pomocí této aplikace je možné vytvářet různá oznámení či sdělení s definovanou dobou platnosti. Ta pak lze pro všechny přihlášené uživatele zobrazit na dashboardu nebo za použití dostupných maker automaticky zveřejnit na webových stránkách.

Kontakty


Pro záznam kontaktů s obchodními partnery slouží aplikace umožňující zaregistrovat typ kontaktu a jeho průběh a případně pořídit kompletní formátovaný zápis z jednání nebo připojit různé soubory. Na základě tohoto záznamu lze rovnou vytvořit úkol či pořídit záznam v kalendáři. Při pořizování nového záznamu je vždy k dispozici také přehled všech faktur obchodního partnera, přehled uzavřených smluv a výpis předchozích kontaktů. Aplikace je tak připravena například pro pracovníky technické podpory, kteří tak mají okamžitě k dispozici veškeré podstatné informace týkající se daného subjektu.

Tisk na lokální tiskárny


Unikátní nástroj, který jsme vyvinuli s cílem umožnit tisk z Allegra stejně pohodlně a jednoduše, jak jsou uživatelé zvyklí z běžných kancelářských aplikací. Zažitý způsob tisku z webové aplikace spočívá ve vygenerování dokladu či sestavy, stažení výsledného souboru na lokální počítač a následném zaslání na zvolené zařízení. Díky naší komponentě lze nejen zaslat tisk přímo na lokální tiskárnu, ale rovněž předem určit její umístění a typ. Tiskne-li tedy aplikace například čárové kódy produktů, je možné předem specifikovat pro tento účel přidělenou tiskárnu a všechny sestavy zasílat rovnou na určené místo.

Dotazy na data


Nástroje připravené pro sestavování dotazů nad daty uloženými v systému. Jednotlivé dotazy je možné ukládat pro jejich opakované použití. Pro spuštění dotazů je přichystána samostatná aplikace umožňující aplikovat předdefinované nebo dynamicky sestavované filtry. Výsledek dotazu je možno prohlížet v prostředí Allegro, ukládat do správce souborů nebo exportovat do souboru.

FAQ


Systém pro evidenci často kladených otázek a zveřejnění odpovědí. Dotazy a odpovědi lze nejen administrátorem systému zakládat a zobrazit u zvolených aplikací, ale uživatel může sám otázky klást a iniciovat tak proces jejich tvorby. Přidělený konzultant je o nově položeném dotazu informován emailem, po založení odpovědi je tato tazateli zaslána a zároveň zveřejněna u přiřazených aplikací. Tento nástroj je k dispozici pro všechny typy licencí.


Stáhnout více informací

 
 

Novinky

12. 5. 2017

Hledáme programátory do našeho týmu.
​Ano, je to tak, nestíháme. Jste-li hlava otevřená a programování vás baví, zkuste pracovat s námi na vývoji cloudových řešení a mobilních aplikací.
více
méně/více

Orientujete se v prostředí .NET a C#, JS nebo SQL pro vás nejsou neznámé pojmy? Vládnete angličtinou slovem i písmem? Pak jste na nejlepší cestě stát se naším kolegou. Dostanete služební telefon a notebook, k tomu stravenky, nádavkem pružnou pracovní dobu... Zaujalo vás to? Tak nám napište nebo zavolejte, těšíme se na vás.

29. 4. 2017

Čas letí jako splašená herka a něco vody již proteklo řekou Opavou od doby, co jsme před lety s Maestrem začali. Jak již to u specializovaných projektů na klíč bývá, zpočátku poměrně jednoduchý systém se postupně rozrostl v robustní řešení a o „mistra“ začíná být zájem.
více
méně/více
Discart-Suykens

Nyní již značně sofistikované řešení jsme vyvinuli na míru potřebám našeho belgického zákazníka, společnosti Vrydagh&Boriau. Kancelář se specializuje na pomoc věřitelům s jejich dlužníky a pro správu a „přátelské“ vymáhání pohledávek nutně potřebovala výkonný systém, který by umožnil modelovat různé průběhy a procesní postupy vymáhání dluhu a v závislosti na nastavených podmínkách pak automatizovaně reagoval na události a prováděl akce dle předepsaného časování.

Pokud se smírná snaha o vyrovnání dluhu nesetká s úspěchem, Vrydagh&Boriau prostřednictvím svých partnerů (advokátů a exekutorů) může zahájit soudní řízení, které již však Maestro nesleduje. A právě z tohoto důvodu o něj projevila zájem velká advokátní kancelář Discart-Suykens z Antverp, která ve svém početném týmu má vedle lidí v administrativě také exekutory a soudní vykonavatele. Ti již specializovaný software pro svou činnost používají, ale stávající aplikace na vlastní sledování pohledávek přestává vyhovovat. Discart-Suykens se chystá na spolupráci s řadou nových zákazníků a potřebují systém, který zvládne zpracovat velké množství procesů a zároveň nabídne příjemné uživatelské prostředí umožňující přístup také třetím stranám, tedy věřitelům nebo advokátům a právníkům obou stran.

Poslední aprílový týden jsme u nás belgické zájemce hostili, smlouva byla uzavřena a zdá se, že čarodějnice budou letos vydařené :-).

1. 4. 2017

Jaro nám starosti nedělá... nic zásadního se totiž neděje. Tedy, ne že bychom se váleli, ale březen začal volným tempem prací pro některé naše zákazníky, kterým jsme se snažili udělat pomyšlení. Většinu času jsme tak strávili přípravou vylepšení, které nemusí být nutně přínosem pro všechny naše uživatele, ale potěší ty, kteří potřebovali něco speciálního. I přesto nám ale zbylo trochu času na implementaci funkcí obecné povahy.
více
méně/více
Narozeniny

Za zmínku stojí například hromadné uzavírání obchodních dokladů bez dodacích listů, poněkud anachronická podpora dávkového zasílání dokladů poštou nebo možnost aktualizace údajů o zákazníkovi při importu faktur z e-shopu. Modul EET jsme rozšířili o stornovací službu, prodej přímo ze skladu získal mnohem intuitivnější ovládání a přátelštější uživatelské rozhraní, přibyl soupis DPH dle měny s XML exportem a kontrolní výkaz DPH pro Slovensko.

Dále jsme zapracovali na rozšíření portfolia bank, se kterými se umí Allegro "domluvit". Nyní již zvládáme formáty ABO, GEMINI, BEST a MUTLICASH, pomocí kterých dokážeme komunikovat mimo jiné s Raiffeisenbank, Citibank, Českou spořitelnou nebo bankami Fio, KB, Unicredit či ruskou Sberbank. České příkazy k úhradě do zahraničí nyní exportujeme jako SEPA platby.

Poněvadž se na nás stále více obracejí podnikatelé, kterým již nestačí jednodušší ekonomické systémy, zdokonalili jsme také modul pro import dat z programu Pohoda. Dává nám to docela zabrat, poněvadž benevolence této účetní evidence k zadávaným údajům produkuje mnohdy velmi nekonsistentní datové soubory a srovnat vše do latě vyžaduje tu a tam značného úsilí. Nicméně prozatím se nám to daří a na migraci této agendy do Allegra jsme připraveni.

Nakonec jsme ještě stihli zdokonalit schvalovací proces pro knihu došlých faktur a rozšířit podporu e-fff, což je implementace elektronické fakturace založená na Evropském standardu UBL 2.0 (Universal Business Language).

A abychom nezapomněli... důstojná oslava narozenin "březňáků" proběhla v půli měsíce. Během jednoho večera a části noci jsme stihli vyřešit všechny palčivé světové problémy, vymyslet, naprogramovat a rovnou prodat naprosto geniální Allegro verzi 10 a ještě naplánovat svatby dosud nezadaných kolegů.

No... vlastně zase tak málo se toho neudálo, že ;-) ?


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Sokolská 54
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia