Informační systémy v cloudu




















Odeslat formulář
Zavřít

Další nástroje

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Utility

Allegro Framework standardně obsahuje vedle zabudovaných systémových funkcí také řadu dalších služeb a nástrojů usnadňujících práci v Allegro prostředí:

Dashboard


Ačkoli pracovní plocha Allegro Framework primárně slouží pro spouštění jednotlivých úloh dostupných z menu, může být využita i k umístění nejrůznějších aplikací, přehledů či grafů pro tento účel připravených. Uživatel si je může na dashboard umístit dle svého uvážení a vždy po přihlášení má zvolené informace okamžitě na očích. Různých konfigurací lze uložit několik a libovolně pak mezi nimi přepínat. Pro dynamicky měnící se data je zajištěna jejich průběžná aktualizace po celou dobu přihlášení uživatele.

Interní pošta


Jedná se o obdobu emailů, pro zasílání zpráv však není využíván poštovní server (např. MS Exchange) a komunikace probíhá pouze vnitřně mezi uživateli Allegra. Má-li příjemce ve svém registru uvedenou také emailovou adresu, je možné sdílet tyto zprávy i vně Allegra prostřednictvím klasické emailové pošty. Obsah jednotlivých typů zpráv lze definovat pomocí šablon se zabudovanou podporou maker a díky napojení na souborového správce je možné připojovat libovolné soubory. Toho lze s výhodou využít například pro přímé odesílání vytvořených dokladů (faktury, upomínky, objednávky, smlouvy...). Přehled příchozích a odchozích zpráv lze umístit na dashboard.

Kalendáře


Universální komponenta, kterou lze uživatelsky konfigurovat pro různé použití. Může tak sloužit k zobrazení vytíženosti firemních vozidel, obsazenosti školící místnosti či k vizualizaci daňového kalendáře. Pro každý účel lze definovat vlastní sadu událostí. Kalendář je rovněž používán pro zobrazení úkolů přiřazených jednotlivým osobám a slouží také k přehledu časového rozvržení jednotlivých obchodních případů.

Úkoly


Nástroj pro evidenci a sledování úkolů přiřazených uživatelům Allegra. Úkolům lze kromě popisu zadat také kategorii, prioritu či termín a mohou být navázány na kontaktní osobu zákazníka či dodavatele. Lze také vytvářet opakované úkoly a předchystat si tak upozornění na opakující se činnost třeba na celý rok dopředu. Přehled úkolů vztažených k přihlášenému uživateli je možno umístit na dashboard a jsou zobrazeny rovněž v kalendáři.

Novinky a interní sdělení


Pomocí této aplikace je možné vytvářet různá oznámení či sdělení s definovanou dobou platnosti. Ta pak lze pro všechny přihlášené uživatele zobrazit na dashboardu nebo za použití dostupných maker automaticky zveřejnit na webových stránkách.

Kontakty


Pro záznam kontaktů s obchodními partnery slouží aplikace umožňující zaregistrovat typ kontaktu a jeho průběh a případně pořídit kompletní formátovaný zápis z jednání nebo připojit různé soubory. Na základě tohoto záznamu lze rovnou vytvořit úkol či pořídit záznam v kalendáři. Při pořizování nového záznamu je vždy k dispozici také přehled všech faktur obchodního partnera, přehled uzavřených smluv a výpis předchozích kontaktů. Aplikace je tak připravena například pro pracovníky technické podpory, kteří tak mají okamžitě k dispozici veškeré podstatné informace týkající se daného subjektu.

Tisk na lokální tiskárny


Unikátní nástroj, který jsme vyvinuli s cílem umožnit tisk z Allegra stejně pohodlně a jednoduše, jak jsou uživatelé zvyklí z běžných kancelářských aplikací. Zažitý způsob tisku z webové aplikace spočívá ve vygenerování dokladu či sestavy, stažení výsledného souboru na lokální počítač a následném zaslání na zvolené zařízení. Díky naší komponentě lze nejen zaslat tisk přímo na lokální tiskárnu, ale rovněž předem určit její umístění a typ. Tiskne-li tedy aplikace například čárové kódy produktů, je možné předem specifikovat pro tento účel přidělenou tiskárnu a všechny sestavy zasílat rovnou na určené místo.

Dotazy na data


Nástroje připravené pro sestavování dotazů nad daty uloženými v systému. Jednotlivé dotazy je možné ukládat pro jejich opakované použití. Pro spuštění dotazů je přichystána samostatná aplikace umožňující aplikovat předdefinované nebo dynamicky sestavované filtry. Výsledek dotazu je možno prohlížet v prostředí Allegro, ukládat do správce souborů nebo exportovat do souboru.

FAQ


Systém pro evidenci často kladených otázek a zveřejnění odpovědí. Dotazy a odpovědi lze nejen administrátorem systému zakládat a zobrazit u zvolených aplikací, ale uživatel může sám otázky klást a iniciovat tak proces jejich tvorby. Přidělený konzultant je o nově položeném dotazu informován emailem, po založení odpovědi je tato tazateli zaslána a zároveň zveřejněna u přiřazených aplikací. Tento nástroj je k dispozici pro všechny typy licencí.


Stáhnout více informací

 
 

Novinky

1. 11. 2018

Pro Allegro jsme v této době zveřejnili hned několik aktualizací a přehled novinek je tedy delší než obvykle a na mnohých jste se podíleli také vy. Pojďme se na ně podívat.
více
méně/více
Allegro

Do Allegra byl implementován nástroj pro načítání datového souboru z CCS. Nová aplikace popisuje převod CCS kódů na typ nákladu na vozidla (PHM, opravy…) a do listu nákladů na vozidla byl přidán dialog pro načtení importního souboru.

Modul přepravy byl rozšířen o možnost definovat obvyklé přepravní trasy, přiřazovat je dodacím adresám a dále pak s nimi pracovat. V aktuální verzi je přepravní trasa rovněž k dispozici v tisku dodacích listů. V souvislosti s touto novinkou byla do evidence dodacích adres přidána možnost kopírovat hlavní adresu společnosti.

Významné obchodní doklady mohou být nyní označeny příznakem „důležitý“. Takto označené doklady jsou poté v listech dokladů zvýrazněny ikonou vykřičníku.

Ve vyřízených nákupních položkách lze nyní označit více řádků poptávky a takto označené řádky včetně informace o dodavatelské nabídce překopírovat do nové nabídky zákazníkovi. Řádky, u nichž již byla tato volba provedena, jsou barevně odlišeny.

Pro modul obchodních dokladů jsme dále vytvořili novou aplikaci sloužící ke změně typu řádku z manuálního na produktový. Typické použití je v situacích, kdy v předprodejní fázi (poptávka, nabídka) zákazník požaduje něco, pro co ještě není založen záznam v evidenci produktů, ale produkt není potřeba prozatím zakládat, poněvadž není jisté, že nalezne upotřebení. Poté, co zákazník nabídku odsouhlasí a je vystavena zakázka a objednávka dodavateli, je však již vhodné pracovat s konkrétním záznamem v produktové databázi. Tato aplikace tedy nabízí po založení nového produktu změnit typy řádků v existujících dokladech, přičemž množství, ceny a popisy zůstanou zachovány.

K dispozici je také nový nástroj pro rychlé vystavení dobropisu z fakturovaných dodávek. Zároveň se pro řádky faktur navázané na výdejky ze skladu vytvoří i návratka na sklad. Pokud má aplikace vytvářet také příjemky, je vytvořeno 1-n příjemek (pro každý sklad zvlášť) a pokud to lze, jsou příjemky rovněž potvrzeny (tzn. není potřeba doplnit rozmístění řádků – šarže, sériová čísla nebo skladová místa).

Dále je tady nový tiskový program pro vyhodnocení výdajů a návratek obalového materiálu dle zákazníků. Data poskytovaná touto aplikací mohou sloužit jako podklad pro fakturaci nebo dobropisování pohybu obalů za zadané období. Do další verze plánujeme implementaci hromadného rozesílání sestavy zákazníkům například pro odsouhlasení nebo jako upomínka, aby zákazník vratné obaly vrátil.

Rozšířili jsme také výčet aplikací umístitelných na dashboard. V nabídce je nově celkový přehled pohledávek a závazků a stavu financí s možností vyloučit zákazníky v insolvenci, přehled všech důležitých dokladů v obchodních evidencích nebo výpis změn dodávaného množství v případě, kdy tuto změnu provedli skladníci při zpracování výdejky.

Pokračujeme také ve vývoji první verze modulu evidence majetku.

Pro úplný přehled novinek a změn nahlédněte do poznámek k vydání.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia