Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Další nástroje

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Utility

Allegro Framework standardně obsahuje vedle zabudovaných systémových funkcí také řadu dalších služeb a nástrojů usnadňujících práci v Allegro prostředí:

Dashboard


Ačkoli pracovní plocha Allegro Framework primárně slouží pro spouštění jednotlivých úloh dostupných z menu, může být využita i k umístění nejrůznějších aplikací, přehledů či grafů pro tento účel připravených. Uživatel si je může na dashboard umístit dle svého uvážení a vždy po přihlášení má zvolené informace okamžitě na očích. Různých konfigurací lze uložit několik a libovolně pak mezi nimi přepínat. Pro dynamicky měnící se data je zajištěna jejich průběžná aktualizace po celou dobu přihlášení uživatele.

Interní pošta


Jedná se o obdobu emailů, pro zasílání zpráv však není využíván poštovní server (např. MS Exchange) a komunikace probíhá pouze vnitřně mezi uživateli Allegra. Má-li příjemce ve svém registru uvedenou také emailovou adresu, je možné sdílet tyto zprávy i vně Allegra prostřednictvím klasické emailové pošty. Obsah jednotlivých typů zpráv lze definovat pomocí šablon se zabudovanou podporou maker a díky napojení na souborového správce je možné připojovat libovolné soubory. Toho lze s výhodou využít například pro přímé odesílání vytvořených dokladů (faktury, upomínky, objednávky, smlouvy...). Přehled příchozích a odchozích zpráv lze umístit na dashboard.

Kalendáře


Universální komponenta, kterou lze uživatelsky konfigurovat pro různé použití. Může tak sloužit k zobrazení vytíženosti firemních vozidel, obsazenosti školící místnosti či k vizualizaci daňového kalendáře. Pro každý účel lze definovat vlastní sadu událostí. Kalendář je rovněž používán pro zobrazení úkolů přiřazených jednotlivým osobám a slouží také k přehledu časového rozvržení jednotlivých obchodních případů.

Úkoly


Nástroj pro evidenci a sledování úkolů přiřazených uživatelům Allegra. Úkolům lze kromě popisu zadat také kategorii, prioritu či termín a mohou být navázány na kontaktní osobu zákazníka či dodavatele. Lze také vytvářet opakované úkoly a předchystat si tak upozornění na opakující se činnost třeba na celý rok dopředu. Přehled úkolů vztažených k přihlášenému uživateli je možno umístit na dashboard a jsou zobrazeny rovněž v kalendáři.

Novinky a interní sdělení


Pomocí této aplikace je možné vytvářet různá oznámení či sdělení s definovanou dobou platnosti. Ta pak lze pro všechny přihlášené uživatele zobrazit na dashboardu nebo za použití dostupných maker automaticky zveřejnit na webových stránkách.

Kontakty


Pro záznam kontaktů s obchodními partnery slouží aplikace umožňující zaregistrovat typ kontaktu a jeho průběh a případně pořídit kompletní formátovaný zápis z jednání nebo připojit různé soubory. Na základě tohoto záznamu lze rovnou vytvořit úkol či pořídit záznam v kalendáři. Při pořizování nového záznamu je vždy k dispozici také přehled všech faktur obchodního partnera, přehled uzavřených smluv a výpis předchozích kontaktů. Aplikace je tak připravena například pro pracovníky technické podpory, kteří tak mají okamžitě k dispozici veškeré podstatné informace týkající se daného subjektu.

Tisk na lokální tiskárny


Unikátní nástroj, který jsme vyvinuli s cílem umožnit tisk z Allegra stejně pohodlně a jednoduše, jak jsou uživatelé zvyklí z běžných kancelářských aplikací. Zažitý způsob tisku z webové aplikace spočívá ve vygenerování dokladu či sestavy, stažení výsledného souboru na lokální počítač a následném zaslání na zvolené zařízení. Díky naší komponentě lze nejen zaslat tisk přímo na lokální tiskárnu, ale rovněž předem určit její umístění a typ. Tiskne-li tedy aplikace například čárové kódy produktů, je možné předem specifikovat pro tento účel přidělenou tiskárnu a všechny sestavy zasílat rovnou na určené místo.

Dotazy na data


Nástroje připravené pro sestavování dotazů nad daty uloženými v systému. Jednotlivé dotazy je možné ukládat pro jejich opakované použití. Pro spuštění dotazů je přichystána samostatná aplikace umožňující aplikovat předdefinované nebo dynamicky sestavované filtry. Výsledek dotazu je možno prohlížet v prostředí Allegro, ukládat do správce souborů nebo exportovat do souboru.

FAQ


Systém pro evidenci často kladených otázek a zveřejnění odpovědí. Dotazy a odpovědi lze nejen administrátorem systému zakládat a zobrazit u zvolených aplikací, ale uživatel může sám otázky klást a iniciovat tak proces jejich tvorby. Přidělený konzultant je o nově položeném dotazu informován emailem, po založení odpovědi je tato tazateli zaslána a zároveň zveřejněna u přiřazených aplikací. Tento nástroj je k dispozici pro všechny typy licencí.


Stáhnout více informací

 
 
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Sokolská 54
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia