Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Další nástroje

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Utility

Allegro Framework standardně obsahuje vedle zabudovaných systémových funkcí také řadu dalších služeb a nástrojů usnadňujících práci v Allegro prostředí:

Dashboard


Ačkoli pracovní plocha Allegro Framework primárně slouží pro spouštění jednotlivých úloh dostupných z menu, může být využita i k umístění nejrůznějších aplikací, přehledů či grafů pro tento účel připravených. Uživatel si je může na dashboard umístit dle svého uvážení a vždy po přihlášení má zvolené informace okamžitě na očích. Různých konfigurací lze uložit několik a libovolně pak mezi nimi přepínat. Pro dynamicky měnící se data je zajištěna jejich průběžná aktualizace po celou dobu přihlášení uživatele.

Interní pošta


Jedná se o obdobu emailů, pro zasílání zpráv však není využíván poštovní server (např. MS Exchange) a komunikace probíhá pouze vnitřně mezi uživateli Allegra. Má-li příjemce ve svém registru uvedenou také emailovou adresu, je možné sdílet tyto zprávy i vně Allegra prostřednictvím klasické emailové pošty. Obsah jednotlivých typů zpráv lze definovat pomocí šablon se zabudovanou podporou maker a díky napojení na souborového správce je možné připojovat libovolné soubory. Toho lze s výhodou využít například pro přímé odesílání vytvořených dokladů (faktury, upomínky, objednávky, smlouvy...). Přehled příchozích a odchozích zpráv lze umístit na dashboard.

Kalendáře


Universální komponenta, kterou lze uživatelsky konfigurovat pro různé použití. Může tak sloužit k zobrazení vytíženosti firemních vozidel, obsazenosti školící místnosti či k vizualizaci daňového kalendáře. Pro každý účel lze definovat vlastní sadu událostí. Kalendář je rovněž používán pro zobrazení úkolů přiřazených jednotlivým osobám a slouží také k přehledu časového rozvržení jednotlivých obchodních případů.

Úkoly


Nástroj pro evidenci a sledování úkolů přiřazených uživatelům Allegra. Úkolům lze kromě popisu zadat také kategorii, prioritu či termín a mohou být navázány na kontaktní osobu zákazníka či dodavatele. Lze také vytvářet opakované úkoly a předchystat si tak upozornění na opakující se činnost třeba na celý rok dopředu. Přehled úkolů vztažených k přihlášenému uživateli je možno umístit na dashboard a jsou zobrazeny rovněž v kalendáři.

Novinky a interní sdělení


Pomocí této aplikace je možné vytvářet různá oznámení či sdělení s definovanou dobou platnosti. Ta pak lze pro všechny přihlášené uživatele zobrazit na dashboardu nebo za použití dostupných maker automaticky zveřejnit na webových stránkách.

Kontakty


Pro záznam kontaktů s obchodními partnery slouží aplikace umožňující zaregistrovat typ kontaktu a jeho průběh a případně pořídit kompletní formátovaný zápis z jednání nebo připojit různé soubory. Na základě tohoto záznamu lze rovnou vytvořit úkol či pořídit záznam v kalendáři. Při pořizování nového záznamu je vždy k dispozici také přehled všech faktur obchodního partnera, přehled uzavřených smluv a výpis předchozích kontaktů. Aplikace je tak připravena například pro pracovníky technické podpory, kteří tak mají okamžitě k dispozici veškeré podstatné informace týkající se daného subjektu.

Tisk na lokální tiskárny


Unikátní nástroj, který jsme vyvinuli s cílem umožnit tisk z Allegra stejně pohodlně a jednoduše, jak jsou uživatelé zvyklí z běžných kancelářských aplikací. Zažitý způsob tisku z webové aplikace spočívá ve vygenerování dokladu či sestavy, stažení výsledného souboru na lokální počítač a následném zaslání na zvolené zařízení. Díky naší komponentě lze nejen zaslat tisk přímo na lokální tiskárnu, ale rovněž předem určit její umístění a typ. Tiskne-li tedy aplikace například čárové kódy produktů, je možné předem specifikovat pro tento účel přidělenou tiskárnu a všechny sestavy zasílat rovnou na určené místo.

Dotazy na data


Nástroje připravené pro sestavování dotazů nad daty uloženými v systému. Jednotlivé dotazy je možné ukládat pro jejich opakované použití. Pro spuštění dotazů je přichystána samostatná aplikace umožňující aplikovat předdefinované nebo dynamicky sestavované filtry. Výsledek dotazu je možno prohlížet v prostředí Allegro, ukládat do správce souborů nebo exportovat do souboru.

FAQ


Systém pro evidenci často kladených otázek a zveřejnění odpovědí. Dotazy a odpovědi lze nejen administrátorem systému zakládat a zobrazit u zvolených aplikací, ale uživatel může sám otázky klást a iniciovat tak proces jejich tvorby. Přidělený konzultant je o nově položeném dotazu informován emailem, po založení odpovědi je tato tazateli zaslána a zároveň zveřejněna u přiřazených aplikací. Tento nástroj je k dispozici pro všechny typy licencí.


Stáhnout více informací

 
 

Novinky

9. 11. 2017

Bylo to náročné. Zatímco někteří z nás připravovali vše potřebné pro hladký průběh stěhování, většina i ve ztížených podmínkách pracovala na další verzi Allegra. A poněvadž naše myšlenky a síly v těchto dnech směřují především k projektu Biopharma, nebude překvapením, že říjnová a listopadová aktualizace obsahuje mimo jiné rozšířenou podporu pro evidenci léčivých přípravků a z toho vyplývající úpravy registrace produktů.
více
méně/více
Allegro verze 2.22

Nové verze Allegra zavádí nový pojem „druh produktu“ sloužící k rozšířenému třídění produktů a umožňující navíc definovat na uživatelské úrovní doplňkové (dynamicky generované) údaje, podobně jako pomocí produktové záložky „vlastnosti“.

Do evidence produktů byly implementovány číselníky prostředků registrovaných jako humánní léčivé přípravky nebo veterinární léčivé přípravky. Vyhledání pak bylo optimalizováno na rychlost a umožňuje současnou filtraci dle kódu i popisu.

Tyto aktualizace také nově nabízí nastavení automatického vytváření podkladů pro externí internetové obchody. Data jsou poté k dispozici na URL adrese vygenerované systémem, ze které si jej webshop může stahovat. Soubor je vytvářen buď automaticky pomocí plánovače procesů nebo ručně.

Allegro Subito bylo rozšířeno o zjednodušené vystavování nabídek a náhledem na položky nabídek.

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.

1. 11. 2017

Tak jsme přestěhovali boskovickou pobočku. Po čtvrtstoletí v jedněch prostorách jsme byli nuceni změnit adresu. A jsme přesvědčeni, že to je změna k lepšímu. Nejvíce oceňujeme ticho, na které jsme si po přesunu z rušné ulice zvykli velice rychle.
více
méně/více
map

Náš pan domácí se totiž chce svézt na vlně rostoucích cen bydlení a rozhodl se námi obývané prostory přestavět na byty. Hmm… za více než dvě dekády jsme si tady již zvykli a zprvu se nám nikam jinam vůbec nechtělo. Jak ale čas plynul a den stěhování se blížil, začali jsme se těšit stále více a nakonec se nemohli dočkat, až budeme v novém.

Úpravám interiéru jsme věnovali několik týdnu usilovné práce a koncem října konečně naložili několik náklaďáčků nábytkem a výpočetní technikou a přesunuli se o 1,2 km na severovýchod. Týden jsme pak překračovali pohozené věci, které dosud nenašly své místo, přehazovali krabice z rohu do rohu, pořád dokola něco hledali... až si konečně vše sedlo, chodba se pročistila, chaos ustal. Nepořádek vystřídal řád, zmatek nahradil klid. Pouze do naší oblíbené hospody to máme o kousek dál. Za okny již ale nelomozí jedno auto za druhým a prachu na monitory usedá také méně, tak komu by to vadilo?

A kde nás nyní najdete? Naše nová boskovická adresa je Chrudichromská 7.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia