Informační systémy v cloudu




















Odeslat formulář
Zavřít

Další nástroje

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Utility

Allegro Framework standardně obsahuje vedle zabudovaných systémových funkcí také řadu dalších služeb a nástrojů usnadňujících práci v Allegro prostředí:

Dashboard


Ačkoli pracovní plocha Allegro Framework primárně slouží pro spouštění jednotlivých úloh dostupných z menu, může být využita i k umístění nejrůznějších aplikací, přehledů či grafů pro tento účel připravených. Uživatel si je může na dashboard umístit dle svého uvážení a vždy po přihlášení má zvolené informace okamžitě na očích. Různých konfigurací lze uložit několik a libovolně pak mezi nimi přepínat. Pro dynamicky měnící se data je zajištěna jejich průběžná aktualizace po celou dobu přihlášení uživatele.

Interní pošta


Jedná se o obdobu emailů, pro zasílání zpráv však není využíván poštovní server (např. MS Exchange) a komunikace probíhá pouze vnitřně mezi uživateli Allegra. Má-li příjemce ve svém registru uvedenou také emailovou adresu, je možné sdílet tyto zprávy i vně Allegra prostřednictvím klasické emailové pošty. Obsah jednotlivých typů zpráv lze definovat pomocí šablon se zabudovanou podporou maker a díky napojení na souborového správce je možné připojovat libovolné soubory. Toho lze s výhodou využít například pro přímé odesílání vytvořených dokladů (faktury, upomínky, objednávky, smlouvy...). Přehled příchozích a odchozích zpráv lze umístit na dashboard.

Kalendáře


Universální komponenta, kterou lze uživatelsky konfigurovat pro různé použití. Může tak sloužit k zobrazení vytíženosti firemních vozidel, obsazenosti školící místnosti či k vizualizaci daňového kalendáře. Pro každý účel lze definovat vlastní sadu událostí. Kalendář je rovněž používán pro zobrazení úkolů přiřazených jednotlivým osobám a slouží také k přehledu časového rozvržení jednotlivých obchodních případů.

Úkoly


Nástroj pro evidenci a sledování úkolů přiřazených uživatelům Allegra. Úkolům lze kromě popisu zadat také kategorii, prioritu či termín a mohou být navázány na kontaktní osobu zákazníka či dodavatele. Lze také vytvářet opakované úkoly a předchystat si tak upozornění na opakující se činnost třeba na celý rok dopředu. Přehled úkolů vztažených k přihlášenému uživateli je možno umístit na dashboard a jsou zobrazeny rovněž v kalendáři.

Novinky a interní sdělení


Pomocí této aplikace je možné vytvářet různá oznámení či sdělení s definovanou dobou platnosti. Ta pak lze pro všechny přihlášené uživatele zobrazit na dashboardu nebo za použití dostupných maker automaticky zveřejnit na webových stránkách.

Kontakty


Pro záznam kontaktů s obchodními partnery slouží aplikace umožňující zaregistrovat typ kontaktu a jeho průběh a případně pořídit kompletní formátovaný zápis z jednání nebo připojit různé soubory. Na základě tohoto záznamu lze rovnou vytvořit úkol či pořídit záznam v kalendáři. Při pořizování nového záznamu je vždy k dispozici také přehled všech faktur obchodního partnera, přehled uzavřených smluv a výpis předchozích kontaktů. Aplikace je tak připravena například pro pracovníky technické podpory, kteří tak mají okamžitě k dispozici veškeré podstatné informace týkající se daného subjektu.

Tisk na lokální tiskárny


Unikátní nástroj, který jsme vyvinuli s cílem umožnit tisk z Allegra stejně pohodlně a jednoduše, jak jsou uživatelé zvyklí z běžných kancelářských aplikací. Zažitý způsob tisku z webové aplikace spočívá ve vygenerování dokladu či sestavy, stažení výsledného souboru na lokální počítač a následném zaslání na zvolené zařízení. Díky naší komponentě lze nejen zaslat tisk přímo na lokální tiskárnu, ale rovněž předem určit její umístění a typ. Tiskne-li tedy aplikace například čárové kódy produktů, je možné předem specifikovat pro tento účel přidělenou tiskárnu a všechny sestavy zasílat rovnou na určené místo.

Dotazy na data


Nástroje připravené pro sestavování dotazů nad daty uloženými v systému. Jednotlivé dotazy je možné ukládat pro jejich opakované použití. Pro spuštění dotazů je přichystána samostatná aplikace umožňující aplikovat předdefinované nebo dynamicky sestavované filtry. Výsledek dotazu je možno prohlížet v prostředí Allegro, ukládat do správce souborů nebo exportovat do souboru.

FAQ


Systém pro evidenci často kladených otázek a zveřejnění odpovědí. Dotazy a odpovědi lze nejen administrátorem systému zakládat a zobrazit u zvolených aplikací, ale uživatel může sám otázky klást a iniciovat tak proces jejich tvorby. Přidělený konzultant je o nově položeném dotazu informován emailem, po založení odpovědi je tato tazateli zaslána a zároveň zveřejněna u přiřazených aplikací. Tento nástroj je k dispozici pro všechny typy licencí.


Stáhnout více informací

 
 

Novinky

30. 4. 2018

Bylo toho hodně. S teplými jarními dny jako by všichni naši zákazníci procitli ze zimního spánku, zjistili, že na světě je fajn, ale může být ještě lépe a nadechli se k dalším přáním a požadavkům. Ačkoli slunce spolu s hostinskými zve k posezení na zahrádkách, moc jsme si jich neužili. Na následující dva pondělky jsme ale našim zaměstnancům naordinovali „bridge holiday“, tak jim snad prodloužené víkendy vynaložené úsilí alespoň trochu vynahradí.
více
méně/více
Allegro verze 2.36

Vzhledem k celé řadě novinek a úprav implementovaných do Allegra v posledních týdnech budou zmíněny pouze nové aplikace a jen podstatná rozšíření, na která jsme pyšní.

Pro uživatele s omezeným přístupem k datům jsme vytvořili variantu listu zaúčtovaných faktur. Na rozdíl od plnohodnotného přehledu tento neumožňuje modifikace existujících dat a místo detailu faktury otevírá pouze náhled na její stav.

Mnoho úprav a doplnění bylo provedeno do Knihy došlých faktur a návazných evidencí. Namátkou například barevné rozlišení stornovaných a urgentních faktur, vynucené zadání střediska, projektu nebo zakázky pro odsouhlasení bez přihlášení (tzn. link na formulář odsouhlasení přijde uživateli e-mailem a nevyžaduje přihlášení do Allegra) nebo možnost nastavit dědičnost údajů zadávaných při odsouhlasení (údaje zadané předchozím schvalovatelem se předvyplní všem následujícím).

Do vyhledávání zákazníků byla doplněna barevná signalizace překročení částky po splatnosti (modrá) nebo kreditu (červená). Pokud jsou překročeny oba limity, je řádek podbarven přechodem mezi oběma barvami. V dispozici je rovněž nápověda s detailem překročených limitů.

Do modulu Přepravy jsme přidali detail nákladů na vozidla (PHM, údržba, opravy…) s možností sledování stavu najetých kilometrů a vazbou na účetní doklady (faktury, pokladní doklady…), vyhodnocení a sumaci nákladů na vozidla s možností exportu dat do Excelu a soupis všech účtování na účty se zapnutým sledováním nákladů na vozidla včetně přehledu, kolik již bylo rozepsáno.

Dalšími novými aplikacemi jsou přehled o řádcích návratek od zákazníků (skladový doklad příjem od zákazníka) a soupis nepotvrzených převodů mezi sklady nebo skladovými místy s možností příslušnou příjemku otevřít a dokončit převod.

Pro úplný přehled novinek a změn nahlédněte do poznámek k vydání.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia