Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Obchodní doklady

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Obchodní doklady

Modul obchodních dokladů nabízí vše, co je zapotřebí pro obchodování menších a středních firem. K dispozici je evidence nákupu a objednávek materiálu, systém pokrývá celý prodejní řetězec od nabídky, přes zakázku a její potvrzení až po vystavení dodacího listu, předání do fakturace a konečné zaúčtování. Pro opakující se pravidelnou fakturaci lze použít kontrakty s automatickým generováním faktur dle nastavených pravidel. Vše je vzájemně propojeno a jednotlivé doklady lze vytvářet překlopením z jiných dokladů. Díky této provázanosti systém nabízí dokonalý přehled o průběhu jednotlivých obchodních případů.

  • Volně definovatelné vlastnosti jednotlivých typů produktů
  • Podchycení celého prodejního řetězce
  • Díky „posunování“ dokladu řetězcem odpadá jakékoliv opisování dříve pořízených údajů
  • Možnost vytvoření dokladu z jednoho nebo více předchozích dokladů
  • Možnost vykrytí dokladu jedním nebo několika následnými doklady
  • Přehledný kalendář zobrazující stav jednotlivých obchodních případů
  • Napojení na skladový modul umožňuje přímé generování příjemek a výdejek
  • Vytváření kontraktů s jednorázovým nebo dlouhodobým plněním
  • Možnost vedení pokladní knihy
  • Pořadí řádků na dokladech možno upravit přetažením na cílové místo

Stáhnout více informací

 
 

Novinky

1. 8. 2017

Léto je v plném proudu, okny se nám propaluje slunce a nápoje se nestačí chladit... přesto ani v době dovolených nezahálíme a přicházíme s dalšími verzemi Allegra 2.17 a 2.18. Pokud by někomu při pohledu do archivu připadalo, že jsme pár verzí přeskočili, jejich stručný přehled je k mání v našem Allegro zpravodaji na stránce aktualit.
více
méně/více
Allegro verze 2.18

Kromě množství drobných změn a vylepšení přináší tyto prázdninové verze také několik nových aplikací, z nichž zmíníme ty nejzajímavější.

Do účetnictví jsme přidali možnost importu interních dokladů z vlastního xls souboru nebo z xml souboru ve formátu SODA. Aplikace umožňuje provádět následné úpravy načtených dat, doplnit účty nebo střediska, případně opravit údaje vyhodnocené jako nevalidní. Nakonec je vygenerován účetní doklad a zdrojová data jsou k němu připojena jako primární soubor.

Dále je k dispozici nový program pro rozdělení společností. Na typ společnosti bylo přeneseno nastavení omezení prodeje produktů (dříve na typu partnera) a také nastavení formuláře vlastností umožňující uživatelsky definovat další údaje, které je u společnosti zapotřebí evidovat.

Importy byly rozšířeny o další formáty souborů Zásilkovna, PayU a PayPal.

Nakonec zmíníme novou aplikaci pro hromadné zadání plateb mimo účetnictví pro ty zákazníky, kteří Allegro účetnictví nemají a z Allegra používají pouze fakturaci nebo knihu došlých faktur. Pomocí tohoto programu může uživatel snadno a rychle zadat více plateb přijatých i vydaných faktur, například pokud potřebuje zaznamenat platby z bankovního výpisu.

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Sokolská 54
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia