Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Technická podpora

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat

Podporujeme naše zákazníky

a uživatele nenecháme nikdy na holičkách
Podpora

V našem školicím středisku rádi naše produkty předvedeme a obsluhu zaškolíme. Uživatelům jsme také k dispozici na naší horké telefonní lince nebo prostřednictvím emailů zasílaných přes dotazovací formulář či přímo na oddělení podpory.

Jedna z možností, jak nám dát vědět co vás trápí, je vložena do každé aplikace Allegra. V pruhu nástrojů se nachází tlačítko FAQ, kterým lze otevřít seznam často kladených a již zodpovězených otázek s možností jakýkoli dotaz týkající se právě otevřené úlohy zaslat. Po zpracování dotazu přiděleným konzultantem je odpověď předána tazateli a zároveň u dané úlohy automaticky zveřejněna a poskytnuta všem uživatelům.

Jako další nástroj přímé komunikace s námi je pro vás připraven zákaznický portál. Přístup je vázán na přihlášení uživatelů jednotlivých firem a pro využívání této možnosti je proto nutná registrace. Portál pak umožní zadávat různé požadavky na naše pracovníky nebo hlásit problémy s funkčností systému. Systém také nabízí možnost dohledávat a prohlížet již uzavřené případy, download centrum nebo přístup k databázi řešení známých problémů.

Novinky

1. 8. 2017

Léto je v plném proudu, okny se nám propaluje slunce a nápoje se nestačí chladit... přesto ani v době dovolených nezahálíme a přicházíme s dalšími verzemi Allegra 2.17 a 2.18. Pokud by někomu při pohledu do archivu připadalo, že jsme pár verzí přeskočili, jejich stručný přehled je k mání v našem Allegro zpravodaji na stránce aktualit.
více
méně/více
Allegro verze 2.18

Kromě množství drobných změn a vylepšení přináší tyto prázdninové verze také několik nových aplikací, z nichž zmíníme ty nejzajímavější.

Do účetnictví jsme přidali možnost importu interních dokladů z vlastního xls souboru nebo z xml souboru ve formátu SODA. Aplikace umožňuje provádět následné úpravy načtených dat, doplnit účty nebo střediska, případně opravit údaje vyhodnocené jako nevalidní. Nakonec je vygenerován účetní doklad a zdrojová data jsou k němu připojena jako primární soubor.

Dále je k dispozici nový program pro rozdělení společností. Na typ společnosti bylo přeneseno nastavení omezení prodeje produktů (dříve na typu partnera) a také nastavení formuláře vlastností umožňující uživatelsky definovat další údaje, které je u společnosti zapotřebí evidovat.

Importy byly rozšířeny o další formáty souborů Zásilkovna, PayU a PayPal.

Nakonec zmíníme novou aplikaci pro hromadné zadání plateb mimo účetnictví pro ty zákazníky, kteří Allegro účetnictví nemají a z Allegra používají pouze fakturaci nebo knihu došlých faktur. Pomocí tohoto programu může uživatel snadno a rychle zadat více plateb přijatých i vydaných faktur, například pokud potřebuje zaznamenat platby z bankovního výpisu.

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Sokolská 54
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia