Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

Allegro Business Solution

ERP systém v cloudu, u kterého nepoznáte, že běží ve webovém prohlížeči



100% webová aplikace přístupná prostřednictvím všech nejrozšířenějších internetových prohlížečů.

Řeší ekonomickou agendu menších a středních podniků, zjednodušuje administrativu živnostníků a uspokojí rovněž potřeby účetních společností.

Proč zvolit právě Allegro Business Solution:

  • Rychlost nasazení
    Používání v cloudu bez nutnosti instalace nebo investic do počítačového vybavení
  • Dostupnost kdykoli a odkudkoli
    Pro práci se systémem stačí jakýkoli webový prohlížeč a připojení na internet
  • Variabilita modulů
    Otevřená architektura umožňuje snadné připojení rozšiřujících modulů
  • Individuální přístup
    Úpravy tiskových výstupů a dopracování specifických funkcí a modulů na zakázku
  • Vícejazyčnost
    Jednoduchá lokalizace na aplikační i datové úrovni
  • Vždy aktuální
    Automatické aktualizace udržují všechny moduly stále v souladu s legislativou
  • Nejen v cloudu
    Možnost lokální instalace do vaší firemní sítě

Díky nejmodernějším technologiím použitých při vývoji budete mít z práce v Allegru pocit jako při procházce důvěrně známými místy. Dokonce i váš účetní nebo daňový poradce bude schopen postarat se o vaše čísla, aniž by opustil své oblíbené křeslo. Víme, o čem mluvíme, sami Allegro používáme pro naše české i belgické pobočky a budeme rádi, když padne do ruky i vám.


Zdarma vyzkoušetChci se zeptat
Licence a ceny
Fakturace zdarma

Novinky

15. 1. 2018

Ještě během našeho tradičního mikulášského večírku jsme se těšili, že konec roku bude klidný, prost předvánočního shonu a plný sváteční nálady. Jenže programátor míní a zákazník mění. Nakonec vše dopadlo přesně naopak a my nevěděli, který na poslední chvíli zaslaný požadavek splnit dříve. Rok jsme tedy skončili ve velkém kalupu a popravdě nevěděli, kde nám hlava stojí.
více
méně/více
Allegro verze 2.28

Co nového tedy nový rok přinesl? Vedle celé řady specialit pro naše belgické klienty jsme přidali také funkce a nové programy obecné povahy.

Účtování faktur tak bylo doplněno o možnost vložit pro zbývající nerozepsanou částku (typicky zaokrouhlení) nové řádky do rozpisu daní a rozúčtování, a to s předvyplněným daňovým kódem a účtem pro zaokrouhlení. Evidence produktů pak byla rozšířena o nastavení minimální a maximální marže. Tento rozsah se prozatím kontroluje při nákupu od dodavatele, přičemž se porovnává cena na příjmu s cenou ceníkovou. Dále pak byl doplněn přepínač určující, zda se ve skladu používají mobilní terminály. Některé aplikace (např. prodejní portál) totiž v případě použití terminálů mohou vyžadovat nebo naopak nevyžadovat zadání některých údajů.

Pro účty, u kterých se párují pohyby v různých účetních obdobích (tzn. v uzávěrce roku mají nenulové saldo), byla přidána možnost dodatečného přenosu nespárovaných pohybů do nového účetního období. Pomocí tohoto nového programu se v otevíracím období vygeneruje doklad (nebo více dokladů – pokud je nespárovaných pohybů velké množství), ve kterém jsou nespárované pohyby zúčtovány jednotlivě.

K dispozici je rovněž nová aplikace sloužící k zadání interního požadavku na převod zásoby mezi sklady, čehož lze využít i jako podklad pro vylepšený proces objednávání - objednávku zadává sklad, který požaduje doplnění zásoby. Vytvořena byla také navazující aplikace nabízející přehled vystavených interních objednávek buď z pohledu skladu, který objednávku vystavil, nebo z pohledu skladu, který objednávku má splnit. Plnění interní objednávky se realizuje ve standardní evidenci skladových dokladů.

Další nová aplikace slouží k definici skupiny osob odpovědných za odsouhlasení faktur v Knize došlých faktur (obzvláště pokud faktury určitého druhu odsouhlasuje obvykle více stále stejných osob). Dále byla do obchodních dokladů přidána možnost přímého tisku na přednastavenou lokální tiskárnu. Využívá se při tom možností prohlížeče, a proto je tato funkce k dispozici pouze v Chrome a Firefox.

A nakonec malé, ale pro mnohé potěšující, rozšíření systémových funkcí - byla přidána nová klávesová zkratka pro založení nových záznamů: <CTRL>+<ALT>+<N> ;-)

Úplný přehled novinek a změn je k nahlédnutí v přiloženém souboru.


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia