Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Business Documents

Free trialAsk a question
Business documents

The Business Documents module provides everything that small and medium-sized enterprises need for their trading. This includes material ordering and purchasing. The system covers the entire supply chain from the offer through confirmed order to the delivery note, invoicing and entering into accounts. For regular invoicing, contracts can be used to automatically generate invoices according to pre-defined rules. Everything is mutually linked, individual documents can be created from other documents. Thanks to this interconnection the system allows tracking the entire course of a business activity.

  • Freely definable properties of individual product types
  • The entire sales chain is covered
  • Because the document “moves” through the chain, copying previously-recorded data is not necessary
  • A document can be created from a previous document, or documents
  • A document can be paired with a subsequent document, or documents
  • A handy calendar displays the current state of the individual business activities
  • Receipts and issue slips can directly be generated thanks to the interconnection with the Inventory module
  • One-off and long-term performance contracts can be created
  • Allows keeping a cash book
  • Custom ordering of document lines via drag and drop

Get more information

 
 

News

10/11 2021

Společně s další aktualizací vám přinášíme nový podzimní zpravodaj. Venku to hraje všemi barvami a pokud byste si chtěli barevně zpestřit i vzhled Allegra, přepněte si v nastavení barevné téma na Azzura Red. A pokud vás zajímá, jaké změny nastanou od nového roku v Intrastatu, doporučujeme přečíst si článek věnovaný této problematice.
readmore
more/less
Účetnictví

Upravili jsme přenos nespárovaných položek do nového účetního období. Nově se převádí i všechny pohyby z otevíracího účetního období, vyjma vlastního otevření účetní knihy. Původně nebyl možný přenos párování přes dvě a více období. V importu bankovních výpisů jsme umožnili načítat výpisy ze SmartPay karetních terminálů.

Produkty

Produkty jsme obohatili hned o několik novinek. Do nastavení typu produktů jsme přidali nový parametr – vratný obal. Do produktových informací přibyla záložka se součty otevřených prodejních dokladů za číselné řady. Obsahuje rovněž i součty interních objednávek. Pro snadnější filtrování byl do exportu pořizovacích cen produktů přidán filtr „jen hlavní dodavatel. V typu produktu (list i detail) je nově tlačítko pro otevření listu produktových informací se zafiltrovaným zvoleným typem produktu. Do listu produktových informací jsme doplnili skrytý sloupec s kódem typu produktu umožňujícím textové filtrování. Do nabídky produktů byl pro skládané produkty přidán tooltip s obsahem složení.

Obchodní doklady

Do přehledu řádků požadavků zákazníka, nabídky a zakázky jsme doplnili skrytý sloupec dodací adresa. A do vstupu pro kontaktní osoby jsme přidali tlačítko pro založení nové osoby.

Prodejní portál

Do předvoleb systému přibyla nová volba – odečítat nevykryté interní objednávky od množství skladem.

Zakázky

Byl připraven import zakázek z EDI API včetně logu načtených souborů a změn vyplývajících z načtených údajů.

Objednávky

Do tisku objednávky byla přidána možnost použít v uživatelské šabloně objednávky i barvu produktu.

Sklady

Načtení interní objednávky do skladového dokladu – přidali jsme informace se součty za otevřené prodejní doklady a řady, interní objednávky a s přehledem volného množství dle skladů a sloupec se sumou všech zakázek.

Interní objednávky

Ve výpočtu návrhu interní objednávky jsme zohlednili nedokončené převodky (pro případ kdy objednávka již byla kryta, ale skladem to ještě nebylo).

Do návrhu interní objednávky jsme doplnili informace se součty za otevřené prodejní doklady a řady, interní objednávky a s přehledem volného množství dle skladů (podobně jako u skladového dokladu).

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia