Blog

Osvěžující novinky z Allegra

Přinášíme vám osvěžující novinky z naší softwarové kuchyně! Vylepšený tisk dokumentů PDF, optimalizovaný nástroj pro evidenci práce, který umožňuje zaznamenat čas strávený na jednotlivých zakázkách nebo třeba novinku v podobě načítání nových společností do adresáře ze souboru ISDOC. Jak si ještě více usnadnit podnikání s Allegro Software se dočtete v aktuálním vydání zpravodaje.

verze 2.126

Nastavení tisku

Ve Stažených souborech prohlížeče vyberte "Vždy otevřít pomocí systémového prohlížeče". Při následném tisku dokladu se dialogové okno pro tisk objeví automaticky při zobrazení dokladu v prohlížeči, takže jej stačí jen potvrdit. Tisk dodacího listu nebo skladového dokladu tak zabere pouhá dvě kliknutí.

Účetnictví

Automatické načítání nových společností, zálohových faktur a dobropisů z ISDOC

Doklady a záznamy, které jste dříve zadávali ručně, jednoduše natáhnete z ISDOC přes aplikaci Soubory ke zpracování. Doslova na jeden klik vytvoříte z dat novou společnost v adresáři. Nově lze importovat data ze zálohových faktur a dobropisů. Načtené doklady lze po uložení také hned zaúčtovat.

Produkty

Rychlé a bezchybné vkládání a hromadné změny dat produktů

Import dat produktů je nyní snazší a uživatelsky přívětivější. Zjednodušili jsme importní soubor xlsx, pomocí kterého si zákazníci sami mohou importovat data produktů. Aplikaci Produkty (export/import) lze využít rovněž pro hromadné změny údajů, například změnu hlavního dodavatele či přidání čárového kódu k produktům.

Obchodní doklady

Postupy pro motivaci odběratelů k větším odběrům

Vyčíslete zákazníkovi v nabídce, kolik schází k dosažení bonusu či slevy a motivujte ho tak k vyšším odběrům. Aplikace Poplatky a bonusy umožňuje zadat vlastní text, který se zobrazí na nabídce v cenových variantách nebo při nedosažení na bonus. Pokud navíc spojíte tuto funkci s nasměrováním zákazníka na dokončení nákupu přes e-shop (popsaná v dubnovém vydání Novinek), můžete zvýšit objem prodaného zboží a zároveň snížit náklady na administrativu.

Nástroje

Zefektivnění pracovních postupů na základě přesných dat

Detailní evidence práce poskytne cenná data pro rozhodování o případných změnách v postupech firmy nebo odměňování zaměstnanců. Existující aplikaci (Požadavky na práci) jsme přejmenovali a doplnili o možnost vykazovat práci ke konkrétní zakázce a obchodnímu případu. Evidenci práce spolu se souvisejícími aplikacemi (Kalendář práce a Rekapitulace práce za období) najdete v menu Nástroje (v rámci licence) nebo na vyžádání u zákaznické podpory.

Sklady

Snazší přístup k datům díky optimalizaci pro obchodní partnery

Vaši zákazníci a dodavatelé si nyní snadněji zobrazí relevantní data o svém zboží v Přehledu stavu skladu. Pokud poskytujete obchodním parterům (omezený) přístup do Allegra, například pro kontrolu zůstatků zboží na vašich skladech, lehce si vyfiltrují své produkty dle interního označení. Filtr zákazník se vyplní dle přihlášeného uživatele, takže vidí jen na svá data. Odpadnou tak telefonáty a e-maily, data si dohledají uživatelé snadno sami. Aplikaci využijí například firmy, které nabízejí skladovací služby nebo využívají pro komunikaci s partnery portál B2B.

A další ...

Zpět nahoru

Jdete do toho s námi?
Napište nám.
Nebo zavolejte 8-17 h 731 441 155