Program na evidenci nabídek, zakázek a poptávek online
Při správě zakázek se setkáváme s několika zásadními problémy. Patří mezi ně nepřehlednost a zmatek v papírové dokumentaci, což vede ke ztrátě důležitých informací. Dále časová náročnost při ručním zadávání dat a také nedostatečná integrace s dalšími systémy, což zpomaluje procesy a ztěžuje sledování aktuálního stavu zakázek. V neposlední řadě je to i obtížné sledování a vyhodnocování výkonu, což brání efektivnímu řízení a optimalizaci podnikových procesů.
Online evidence a správa zakázek poskytuje neustálý přehled o všech obchodních a výrobních zakázkách. Sofistikované řešení správy zakázek nabízí Allegro Software.
Možnost zhodnotit finanční dopad zakázky již v rané fázi obchodu je důležitým nástrojem cenové strategie podniku. Pokud máme k dispozici odhad nákladů a zisku už při tvorbě cenové nabídky, můžeme přesněji kalkulovat ceny a optimalizovat ziskovost v před obchodní fázi.
Software v cloudu umožní vytvořit a odeslat nabídku zákazníkovi odkudkoli. Navazující doklady vznikají automatizovaně, takže se nemusíte zdržovat ručním opisováním. Z nabídky vytvoříte zakázku, ze zakázky dodací list nebo fakturu, takže údaje stačí zadat pouze jednou. Z detailní evidence nabídek můžete vysledovat směr zájmu zákazníka a z reakcí na nabídky pak lépe predikovat jejich budoucí chování. Program na evidenci nabídek zdarma najdete v demo verzi Allegro Software.
Neztrácejte čas běháním do skladu a výroby
Evidence zakázek propojí obchodní agendu se skladem a poskytne vždy aktuální přehled o jejich pokrytí. Zobrazí dostupnost položek na skladě a vyznačí chybějící, na které je třeba vystavit objednávku dodavateli.
V přehledu zakázek snadno dohledáte ke každé položce související doklady od poptávky zákazníka po konečnou fakturu. Zjistíte, zda konkrétní položka byla již poptána u dodavatele, objednána, dodána na sklad, vyskladněna ze skladu nebo fakturována. Údaje jsou aktualizované v průběhu zpracování zakázky a přístupné vybraným uživatelům. Transparentní informace ulehčují komunikaci mezi jednotlivými odděleními a poskytují relevantní údaje o postupu zakázky. Online přístup k programu navíc umožní nahrát a zobrazit související dokumenty na libovolném zařízení.
Efektivní poptávkový systém
Detailní evidence poptávek zaznamenává jak požadavky zákazníků, tak požadavky směrem k dodavatelům. Propojení těchto údajů a podrobné vyhodnocení nasbíraných dat, umožňuje daleko lépe odhadnout situaci produktů na trhu.
Z přijaté poptávky lze kopírováním řádků snadno vytvořit poptávku k dodavateli, reakci dodavatele i s komentářem poté zaznamenat přímo v poptávce a z ní obratem vystavit nabídku pro zákazníka. Pomocí platformy B2B mohou své reakce na poptávky vkládat do systému sami dodavatelé.
Systém tedy umožňuje rychleji reagovat na požadavky zákazníka a poskytuje firmám konkurenční výhodu. Užitečné je srovnání reakcí dodavatelů na vystavené poptávky, a to nejen z hlediska nabídnuté ceny, ale také termínu a způsobu dodání, což umožňuje vybrat nejvhodnějšího dodavatele.
Vyhodnocení zakázky a alokace nákladů
Vyhodnocení zakázek je klíčový nástroj pro optimalizaci podnikových postupů. Prvotní odhad nákladů je vhodné v průběhu doplňovat o související náklady, které vznikají v různých fázích zakázky. Systémové sledování nákladů zakázek umožní identifikovat slabá místa a nastartovat proces racionalizace, který povede k úpravě pracovních postupů a snížení nákladů podniku. Nástroje k vyhodnocení zakázek nabízí program Allegro Software.
- Běží na Macu i zařízeních s Windows.
- Poskytuje přehled o obchodních a výrobních zakázkách.
- Umožňuje sledování stavů a ziskovosti.
- Přehledná evidence dokumentů.
- Usnadňuje tvorbu objednávek.
- Optimalizuje zásobování a včasné pokrytí zakázek.
- Zakázka se vytváří z nabídky kopírováním.
- Ze zakázky lze vystavit dodací list nebo fakturu.
Evidenci a řízení zakázek si můžete vyzkoušet zdarma, stačí uvést jméno a e-mail ve formuláři a získáte volný přístup k demoverzi obchodního programu. Odkaz na formulář najdete na našem webu www.allegro-software.cz Demo zdarma nebo nám zavolejte na tel. 731 441 155.