Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Web Content Management

Free trialAsk a question
CMS

The Web Content Management system is a simple module for creating and managing web presentations directly in Allegro. It is based on templates defining the individual pages and providing textual and graphic elements as re-usable components. Everything is stored in a database, so the entire site content, including JavaScript and CSS definitions, is firmly in your hands.

Pre-defined macros ensure a logical page structure, and allow you to directly connect your data. Simply place a macro on a particular position in the template or the page to ensure, for example, interconnection with the product database and display the relevant description, photo gallery and price.

The system features a built-in shopping basket and can send orders directly to Allegro. Thus, the Allegro Web module is ideal for the creation of corporate presentations or online shops.

Actually, the web site you’re browsing at the moment was created and is administered in this very environment.

  • An unlimited number of web sites can be registered and administered
  • Custom templates to define the page look the way you like it
  • Can be directly linked with data in all Allegro modules
  • Interconnected with the File Manager to enable inserting pictures and file links easily
  • Macros for displaying banners, news, products, price lists and discounted items
  • Built-in shopping basket that sends orders directly to Allegro
  • Built-in breadcrumb navigation and web search
  • Custom URLs can be defined including language mutations
  • Pages are optimized for search engines (SEO)

Get more information

 
 

News

04/01 2022

Již pošesté vás vítáme v novém roce prostřednictvím našeho zpravodaje a přinášíme vám lednové novinky z Allegra. Máme jich hned několik. Před koncem roku jsme ještě stihli vydat novou verzi, jejíž obsah naleznete níže. Také se blížíme do finále v přípravě nového webu, na kterém jsme posledních pár měsíců usilovně pracovali. Již brzy vám nový web Allegra představíme. A s novými stránkami jde i ruku v ruce nově vyladěný vzhled Allegra, který si již můžete přepnout v nastavení. Nese název Allegro modern.
readmore
more/less
Intrastat

Upravili jsme export dat pro celní správu dle nových požadavků pro rok 2022.

Účetnictví

V účtování přijatých faktur – párování s příjemkou – jsme výchozí nastavení seznamu příjemek změnili na „jen nespárované“. Do předvoleb systému a následně do knihy došlých faktur (KDF) jsme přidali možnost mít na formuláři KDF povinný vstup „deník“.

Do KDF jsme doplnili záložku pro případné párování s příjemkou. Spárované příjemky je možné prohlížet při odsouhlasování, a navíc při párování přijaté faktury s příjemkou se automaticky vloží příslušné přijaté faktury svázané s příjemkou přes KDF. Dále jsme do KDF přidali možnost otevřít si navázané objednávky.

Vytvořili jsme novou aplikaci „odsouhlasení KDF“. Jde o seznam došlých faktur, které mají být odsouhlaseny přihlášeným uživatelem. Aplikace zobrazuje všechna data KDF, ale neumožňuje změnu většiny z nich, jen odsouhlasení či zamítnutí.

Produkty

Do tooltipu produktu (typicky v obchodních dokladech) jsme přidali informace o hlavním dodavateli a datu poslední skladové a prodejní ceny. Do produktových informací jsme doplnili nápočet potřeby pro výrobu. Dále do produktových informací přibyl skrytý sloupec s minimálním množstvím produktu. Na záložku prodej jsme přidali vstup „země původu“. Do hromadné změny dat v číselnících jsme doplnili možnost exportu a importu země původu produktu.

Fakturace

Do předvoleb tisku faktury jsme přidali možnost tisknout do hlavičky i dodací adresu. Při tisku faktury je nově možno doplnit i částku úspory oproti standardnímu ceníku. Do tisku faktury byla přidána možnost tisknout i interní kód produktu, pokud se liší od zákaznického kódu na faktuře.

Prodejní portál

Do parametrů portálu byla nově přidána možnost zobrazovat zisk oproti nákupní ceně.

Dodací listy

Doplnili jsme možnost exportu souboru pro EDI. Do tisku DL jsme doplnili možnost tisknout i interní kód produktu, pokud se liší od zákaznického kódu na dodacím listu.

Objednávky

Do přehledu položky objednávek přibyly skryté sloupce s údaji o navázané zakázce – zodpovídá a kód zákazníka. Na druhou záložku objednávky byly přidány linky na případné napojené záznamy v KDF. V tisku objednávky můžete nyní na vlastní šablonu tisknout i stav objednávky.

Sklady

Do evidence šarží byla přidána možnost importu a exportu dat, například při startu provozu Allegro skladů. Do evidence skladů používajících skladová místa byla přidána možnost svázat jednotlivá místa se společností a případně i její dodací adresou. Tato možnost je vhodná např. pro sledování vratných obalů či konsignačních skladů (míst).

E-shop

Do parametrů e-shopu jsme přidali nové údaje pro nastavení zobrazení „úspory proti základním prodejním cenám“. Do parametrů e-shopu přibyla i volba „Zobrazovat v zakázkách sloupec s množstvím k dispozici“. Při zapnutí se v seznamu nedodaných zakázek zobrazuje množství k dispozici bez započítání zakázek daného zákazníka.

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia