Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Allegro Framework

Free trialAsk a question
Allegro Framework

Just like our other projects, the Allegro Business Solution is based on the Allegro Framework. It is a programming environment that we’ve developed as a common web platform for our cloud-based software solutions.

The Allegro Framework consists of two main components: an application menu with a desktop for running individual tasks, and program components allowing a standardized development of new modules. This set of libraries and tools, together with a unified user interface, gives our web applications the look and feel of traditional desktop programs.

New projects and extensions are integrated into the framework as plug-ins, automatically inheriting all the properties of the application environment. This architecture introduces a default functionality into all Allegro products and facilitates the communication between them.

  • Rapid development of new applications
  • Common look and feel for all Allegro solutions
  • User-configurable desktop
  • Compatibility with all major web browsers
  • Easy localization of both the user interface and your data, no language restrictions
  • An elaborate system of privileges, roles, and permissions
  • Allows working in multiple browser tabs without their mutual interaction
  • Interconnected with web services (ARES, the European VAT number register, Company Web...)
  • Direct output to a local printer without downloading the file
  • Can be used as a cloud-hosted service, or installed locally on your company’s server

Get more information

 
Login into the system Workspace with an update from selected areas, composition and location of the components are stored to the logged in user (you can create and store an unlimited number of different configurations and switch between them as needed) Parameters for basic settings and elemental system configuration Menu is built by dragging the application into individual sections Definition of user profile with detailed setting of access permissions Form for the management of frequently asked questions with components for insertion of multilingual texts Internal messaging application implemented for sending reminders The template definition for internal messaging Lists support different ways of filtering, selection of displayed columns and saving of list configuration according to the user; in the status bar next to the pager is placed the setting of page length and a button for export of current list Record detail with an extended range of specialized functions, log of actions on the record and the possibility of sending an e-mail with attached document; for all four types of lines is a sophisticated input panel available
 

News

07/07 2021

Přejeme všem našim zákazníkům a přátelům krásné a pohodové léto. I přes probíhající dovolené pro vás stále něco vylepšujeme a na sklonku léta se můžete těšit i na náš nový web. A v tomto horkém letním počasí vám také přinášíme horké novinky z Allegra.
readmore
more/less
Účetnictví

Sestavu Tisk obratů na účtech jsme nově přepracovali do stimulsoftu. Pro založení nového účetního období jsme pro vás připravili zjednodušeného průvodce.

Dotaz na pohyby na účtech (záložka měsíčních sum) – pro české účetnictví se saldo počítá vždy MD-DAL bez zohlednění rozvahového druhu účtu.

V podkladech pro placení jsme upravili vyhodnocení plánu plateb. Do účetních reportů jsme přidali možnost zaokrouhlení sumárních řádků (tisíce, 0 desetin, 2 desetiny). Řádky detailu dle účtů se tisknou vždy bez zaokrouhlení. V účtování faktur jsme upravili funkci „otevřít jako nový“. Nově se aktualizují nejen datumy, ale i kurz, rozpis DPH a účtování.

Majetek

Tisku účetních a daňových odpisů jsme obohatili o sloupce s hodnotou majetku.

Fakturace

Ve fakturaci jsme optimalizovali rušení faktur.

Obchodní doklady

Ve způsoby dopravy a úhrady lze nově zadat na kódu zákaz použití v e-shopu i mimo e-shop. Toto nastavení je vhodné například při importu zakázek z jiných systémů (např. SHOPTET), kdy na jednu stranu potřebujete importovat data tak, jak byla vytvořena v tomto systému, zároveň ale není žádoucí používat tyto údaje pro doklady pořizované přímo v Allegru. Do řad obchodních dokladů – zakázek – jsme doplnili volbu „externí importované doklady“. Zakázky v takto označených řadách nelze kombinovat s jiným prodejem (např. z důvodu platby kartou v systému, odkud byla importována). Dále pak je číslo objednávky použito ve faktuře jako variabilní symbol.

Sklady

Na příjemce od dodavatele se nyní zobrazuje i případná navázaná prodejní zakázka.

Dodací listy

Do kontroly cen řádků dodacích listů jsme doplnili sloupec obchodní přirážka.

Zakázky

V hromadné žádosti o nákup byl přidán sloupec „množství v interních objednávkách pro zvolený sklad“ a sloupec „k dispozici na ostatních skladech“. Oba jsou viditelné, jen pokud je co zobrazovat. Do předvoleb systému byly přidány dva nové parametry pro automatické zavírání zakázek (dodané a nedodané). Do zakázek byla doplněna možnost automatického zavírání dodaných (i nedodaných) zakázek po zadaném počtu dní od data zakázky (ne termínu). Zavírání provádí nový proces na pozadí. Pokud tuto funkci požadujete, kontaktujte nás pro nastavení procesu v scheduleru.

Produkty

Do aplikace produkty – nákup, prodej jsme do přehledu dodacích listů doplnili datum navázané zakázky. A do importu prodejních cen přidali možnost hledat produkty dle značení dodavatele. Ve značení produktů dle dodavatele byla nově doplněna možnost exportu a importu dat z excelu.

Přeprava

Do avíza přepravy přibyl nový vstup navázaný dobropis.

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia