Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Invoicing

Free trialAsk a question
Invoicing

Contains a register of issued and received invoices (including down payment invoices, issued and received). Although the module is implemented as a standalone unit for practical reasons, interconnection with the Accounting module makes it an essential part of the system. In order to facilitate the creation of invoices, the system is closely linked with product registers, inventory records, price lists and business documents (orders, delivery notes etc.).

  • Allows registering products and services provided under certain terms and conditions
  • Aggregate items and alternative units of measurement can be defined
  • Price lists for different target groups of customers; also in multiple currencies
  • Time-limited price lists for sales and seasonal offers
  • Invoices can be created from orders or delivery notes
  • Delivery notes can be created based on invoice
  • Custom ordering of invoice lines via drag and drop
  • Linked with the Accounting module, allows direct settlement

Get more information

 
 

News

31/05 2021

Nějak se nám zde s těmi kulatinami letos roztrhl pytel, a tak nejen někteří naši zaměstnanci a zakladatelé, ale i firma samotná v červnu slaví. Už dvacet let vám přinášíme programátorské služby pod jménem NewLink Moravia a velmi si vážíme dlouhé přízně mnohých z vás. Za ty roky jsme ušli velký kus cesty a nikdy nekončící proces inovací vedl před dvanácti lety ke vzniku našeho Allegra. Dlouhá historie NewLinku je pro nás tím největším závazkem do budoucna.
readmore
more/less
Účetnictví

Vrhli jsme se na úpravu obratové předvahy. Aplikace byla nově převedena do Stimulsoft generátoru reportů. Zároveň byla provedena optimalizace dolování dat.

Upravili jsme Tisk pohybů na účtu dle data – export pro FÚ. Do exportovaného excelu jsme doplnili další údaje o pohybu (datum dokladu, jméno společnosti…) a další dvě záložky se zůstatky faktur k počátečnímu datu exportu.

V příkazech k úhradě se pro platbu DPH nyní nabízí přiznání z aktuálního a předchozího účetního období. Dříve to bylo jen z aktuálního.

Změna proběhla i v účtování faktur. Pokud faktura spadá do daňově uzavřeného období, nelze měnit celkovou částku, protože případná změna by se stejně musela promítnout do rozpisu DPH.

V párování pohybů na účtech jsme přidali možnost označit všechny zobrazené pohyby.

Majetek

Do seznamu majetku jsme doplnili skryté sloupce účetní odpisový plán, účetní životnost, daňová odpisová skupina. Přidali jsme test data vyřazení, nesmí být před datem posledního účtování odpisů.

Fakturace

Upravili jsme zobrazení chybové zprávy s důvodem, proč pro danou fakturu nelze vytvořit ISDOC nebo E-FFF soubor. ISDOC soubor lze nově vytvářet i pro doklady typu „opravný daňový doklad“ (tzn. nejen pro dobropis).

Covid testy

Proběhla úprava exportu dat pro pojišťovny. Do evidence testů byla doplněna možnost tisku potvrzení o provedení testu.

Obchodní doklady

Roletka vstupu pro výběr obchodního dokladu (např. ve filtrech tiskových sestav) byla rozšířena, především pak sloupec s číslem dokladu (původně byl příliš úzký, konec čísla se sléval s údajem v dalším sloupci). V zaúčtování faktur (fakturace), pokladních dokladů a daňových dokladů k platbě záloh jsme upravili vyhodnocení případných chyb na výsledném účetním dokladu a tyto jednotlivé dílčí chyby jsou uživateli zobrazeny (např. že cílové období - měsíc, kvartál - je daňově uzavřeno).

Dodací listy

Do předvoleb tisku dodacího listu jsme přidali volbu umožňující vypnout tisk vazby řádku dodacího listu na objednávku zákazníka. Doposud se tento údaj tiskl automaticky.

Zakázky

Do předvoleb systému přibyla volba „priorita splatnosti ze zakázek“. Při zapnutí této volby se při vytváření následných dokladů (DL, faktura) použije splatnost ze zpracovávané zakázky (první navázané) místo aktuálně platné pro daného zákazníka. Tato volba je cílena na situaci, kdy dochází ke zkracování maximálních povolených splatností, ale již zaevidované zakázky je třeba dořešit se splatností platnou v době jejich zaevidování.

Prodejní portál

Doplnili jsme možnost zadat odděleně různý popis hlaviček vytvářených dokladů. Do předvoleb systému pro portál jsme přidali nové volby: Zobrazovat přehled prodejních akcí při zadávání množství. Výchozí hodnota pro zadání množství, včetně možnosti nechat vstup prázdný.

E-shop

Popis prodejní akce se nyní zobrazí v tooltipu již po najetí myší na ikonu indikující možnou akci (ikona mince).

Společnosti

Ve společnostech jsme upravili design záložek zákazník a dodavatel, kdy při zmenšení velikosti písma na 90 % v prohlížeči Chrome došlo ke zmizení některých vstupů.

Produkty

Do automatického zasílání informací o poklesu množství produktu skladem (pomocí nastavení mailů při událostech v systému) jsme doplnili další údaje (množství v zakázkách, …) a dále opakované zaslání upozornění, pokud množství produktu opakovaně poklesne.

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.

Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia