Cloud Information Systems




















Submit form
Close

License Subito

Free trialAsk a question
Subito Start Standard Premium

The license covers an invoicing system limited to 100 issued documents per accounting period and a single user account for access. It is suitable for self-employed businessmen and small entrepreneurs. Upgrade to a paid version is available at any time if needed.

This license is free. More information here.


1 user account
100 records

Invoicing
Offers

Technical support
System updates
Data backup
Hosting
free


Order license

News

07/07 2021

Přejeme všem našim zákazníkům a přátelům krásné a pohodové léto. I přes probíhající dovolené pro vás stále něco vylepšujeme a na sklonku léta se můžete těšit i na náš nový web. A v tomto horkém letním počasí vám také přinášíme horké novinky z Allegra.
readmore
more/less
Účetnictví

Sestavu Tisk obratů na účtech jsme nově přepracovali do stimulsoftu. Pro založení nového účetního období jsme pro vás připravili zjednodušeného průvodce.

Dotaz na pohyby na účtech (záložka měsíčních sum) – pro české účetnictví se saldo počítá vždy MD-DAL bez zohlednění rozvahového druhu účtu.

V podkladech pro placení jsme upravili vyhodnocení plánu plateb. Do účetních reportů jsme přidali možnost zaokrouhlení sumárních řádků (tisíce, 0 desetin, 2 desetiny). Řádky detailu dle účtů se tisknou vždy bez zaokrouhlení. V účtování faktur jsme upravili funkci „otevřít jako nový“. Nově se aktualizují nejen datumy, ale i kurz, rozpis DPH a účtování.

Majetek

Tisku účetních a daňových odpisů jsme obohatili o sloupce s hodnotou majetku.

Fakturace

Ve fakturaci jsme optimalizovali rušení faktur.

Obchodní doklady

Ve způsoby dopravy a úhrady lze nově zadat na kódu zákaz použití v e-shopu i mimo e-shop. Toto nastavení je vhodné například při importu zakázek z jiných systémů (např. SHOPTET), kdy na jednu stranu potřebujete importovat data tak, jak byla vytvořena v tomto systému, zároveň ale není žádoucí používat tyto údaje pro doklady pořizované přímo v Allegru. Do řad obchodních dokladů – zakázek – jsme doplnili volbu „externí importované doklady“. Zakázky v takto označených řadách nelze kombinovat s jiným prodejem (např. z důvodu platby kartou v systému, odkud byla importována). Dále pak je číslo objednávky použito ve faktuře jako variabilní symbol.

Sklady

Na příjemce od dodavatele se nyní zobrazuje i případná navázaná prodejní zakázka.

Dodací listy

Do kontroly cen řádků dodacích listů jsme doplnili sloupec obchodní přirážka.

Zakázky

V hromadné žádosti o nákup byl přidán sloupec „množství v interních objednávkách pro zvolený sklad“ a sloupec „k dispozici na ostatních skladech“. Oba jsou viditelné, jen pokud je co zobrazovat. Do předvoleb systému byly přidány dva nové parametry pro automatické zavírání zakázek (dodané a nedodané). Do zakázek byla doplněna možnost automatického zavírání dodaných (i nedodaných) zakázek po zadaném počtu dní od data zakázky (ne termínu). Zavírání provádí nový proces na pozadí. Pokud tuto funkci požadujete, kontaktujte nás pro nastavení procesu v scheduleru.

Produkty

Do aplikace produkty – nákup, prodej jsme do přehledu dodacích listů doplnili datum navázané zakázky. A do importu prodejních cen přidali možnost hledat produkty dle značení dodavatele. Ve značení produktů dle dodavatele byla nově doplněna možnost exportu a importu dat z excelu.

Přeprava

Do avíza přepravy přibyl nový vstup navázaný dobropis.

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia