Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Licensing Rates

Free trialAsk a question

The Allegro Business Solution licensing model is based on four pre-defined configurations and optional modules. Additional user access, the availability of the File Manager and other tools, and the possibility of custom modifications are given in the table.

All license types include technical support, free updates, data backup, and hosting on our servers.

Do you prefer local installation in your company network? Please visit us and we’ll be glad to discuss this option with you.

If you are an accounting company providing services to multiple clients, please visit us, send an e-mail or make a call. We’ll discuss your requirements and together we’ll determine the license key according to your needs.


  Licence Subito Licence Start Licence Standard Licence Premium
SUBITO START STANDARD PREMIUM
Business module
Invoicinganoanoanoano
Offersanoanoanoano
Ordersneanoanoano
Delivery notesneanoanoano
Purchaseneanoanoano
Cash documents neoptionally +80 Kč/měsíčněanoano
Purchase bufferneoptionally +120 Kč/měsíčněanoano
Business portalneoptionally +200 Kč/měsíčněanoano
B2B shopneneoptionally +200 Kč/měsíčněano
Transportneneoptionally +160 Kč/měsíčněano
Contractsneneoptionally +80 Kč/měsíčněano
Service requestsneneoptionally +240 Kč/měsíčněano
Demands sale/purchaseneneneoptionally +120 Kč/měsíčně
Stock maintanance
Stock moduleneoptionally +240 Kč/měsíčněanoano
Serial numbers/batchesneneoptionally +160 Kč/měsíčněano
Stock placesneneoptionally +80 Kč/měsíčněano
Barcodesneneneano
Accounting
Accounting module neoptionally +240 Kč/měsíčněanoano
BankLink (orders / extracts)neoptionally +160 Kč/měsíčněanoano
Remindersneoptionally +80 Kč/měsíčněanoano
Budgetsneoptionally +50 Kč/měsíčněoptionally +50 CZK/monthano
Cost centersneneneoptionally +40 CZK/month
Analytic treesneneneoptionally +160 CZK/month
Assets
Accounting deprecationsneneanoano
Tax deprecationsneneanoano
Nástroje
Internal tasksneneanoano
Contactsneneanoano
Emailsneneanoano
Newsneneanoano
Calendersneneanoano
File managerneneanoano
Queries and exportsneneanoano
SMSneneanoano
Production
Order typeneneneaccording to analysis
Serial typeneneneaccording to analysis
Volume
# documents100UnlimitedUnlimitedUnlimited
# users1135
Rozšíření
+ additional userne+100 CZK/month+300 CZK/month+400 CZK/month
+1GB for filesnene+30 CZK/month+40 CZK/month
Customizationnene930 CZK/hour930 CZK/hour
Sectors solution
Metalneneneano
Medicamentsneneneano
Elektronicsneneneano
Mobile apps
TransportneneneOptionally +240 CZK/month
Mobile B2B shopneneneOptionally +240 CZK/month
Photo attachmentsneneneOptionally +120 CZK/month
Approval of invoicesneneneOptionally +120 CZK/month
Events registrationneneneOptionally +120 CZK/month
Price of the basic version (CZK/month)free499 CZK/month1499 CZK/month3499 CZK/month

yes Available     optionally Optionally    no Not available


News

31/08 2021

Léto se nám chýlí ke konci a venku to tak trochu vypadá na předčasný nástup podzimu. V Allegru jsme si užili dovolených a postupně se vracíme zpět do pracovního procesu v plném nasazení. Snad odpočatí a plní nových nápadů na další vylepšování systému. Doufáme, že i vy jste si přes léto odpočinuli a nabrali energii do závěrečné části roku. A nyní si přečtěte, co jsme v Allegru přes léto "vyladili".
readmore
more/less
Účetnictví

V účetnictví je nyní nabídka středisek v účetní osnově omezena jen na aktivní. Do seznamu deníků byl doplněn skrytý sloupec „účet“.

DPH - OSS

Jedná se o režim jednoho správního místa (one stop shop). Allegro nově obsahuje první verzi podpory pro výkaz OSS. Prozatím není k dispozici možnost načtení výkazu do EPO a test funkčnosti. Do evidence údajů o plátci daně jsme doplnili záložku s údaji potřebnými pro výkaz OSS.

Vznikla nová aplikace Kurz pro OSS – evidence kurzů pro výkaz OSS. Pro výkaz OSS se používají kurzy vyhlašované ECB platné ke konci měsíce.

Podrobnější informace jak s tímto režimem pracovat v Allegru, přineseme v dalším čísle zpravodaje.

Produkty

V Allegru je nově připravena podpora pro výprodej části zásoby za nižší cenu – tzv. „Výprodejové produkty“. Typicky se může jednat například o část zásoby, u které se blíží termín expirace a je tedy vhodné odprodat ji za sníženou cenu. Protože ale prodejní cenu lze nastavit pouze na produkt (nikoliv na část zásoby), je nutné vytvořit kopii produktu s jinou prodejní cenou a zásobu převést (výdejkou a příjemkou) na nově vytvořený produkt.

K tomu jsme vytvořili novou aplikaci "Vytvoření výprodejového produktu", která umožní zkopírovat produkt do nového označeného jako výprodejový. Zároveň umožňuje převést zvolenou část aktuální zásoby hlavního produktu na výprodejový, a to včetně volby konkrétních šarží, pokud je produkt vyžaduje. Pokud již výprodejový produkt existuje (již nějaký výprodej proběhl), aktualizují se údaje již dříve vytvořeného výprodejového produktu.

Fakturace

Průvodce vytvořením dobropisu – v předvolbách systému jsme přidali předvolby pro nastavení automatického mailování a tisku po vytvoření dobropisu.

Daňové doklady k platbě záloh – doplnili jsme skryté sloupce s navázanými fakturami a částkou zbývající k fakturaci. Doklad platby a placenou zálohovou fakturu lze nyní otevřít už při vystavení dokladu ještě před uložením. Při vystavení faktury je uživatel upozorněn na existenci nespárovaných daňových dokladů k zaplacené záloze. Byl také upraven výpočet základu DPH pro faktury v cizí měně s odečtením záloh s daňovým dokladem k uhrazené záloze.

Obchodní doklady

Prodejní akce - v případě nastavení akce typu „sčítat slevy“ se sčítají i zákaznické a typové slevy. Pomocí oprávnění lze uživatele upozornit na potřebu nastavit pro kompenzované slevy sčítání slev. 

Prodejní portál - upravili jsme vyhodnocení množství k dispozici pro službové produkty. A dále vyhodnocení popisu celého dodacího listu.

Bonusy a poplatky - dle nového parametru v předvolbách se platnost bonusů a poplatků (ne prodejních akcí) vyhodnocuje volitelně dle data vystavení dokladu, nebo termínu expedice. V případě vyřazení bonusu nebo poplatku (např. z důvodu změny ceny po přidání řádků) je o tom uživatel informován.

Zakázky

V hromadné žádosti o nákup bylo upraveno vyhodnocení množství k dispozici pro službové produkty. V nevykrytých položkách zakázek byly do přehledu doplněny skryté sloupce – datum dokladu a termín expedice.

Objednávky

Nevykryté objednávky - původní aplikace byla rozdělena na dvě – aplikaci v menu (která si pamatuje zvolené sloupce) a na dashboardu (zjednodušená).

E-shop

Do stromečku produktů byla přidána položka „výprodej“, která je viditelná pouze v případě existence aktivních výprodejových produktů. Výprodejové produkty jsou indikovány modře + ikonou. Při potvrzení objednávky se kontroluje, zda je dostatečné volné množství výprodejových produktů. Nelze tedy objednat takovýto produkt, pokud ho není skladem dostatečné množství, a to včetně započtení ostatních dokladů na daný produkt.

Systém

Do předvoleb systému byla přidána volba „Vyhodnocovat bonusy a poplatky na základě data vystavení dokladu“ namísto data expedice.

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia