Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Licensing Rates

Free trialAsk a question

The Allegro Business Solution licensing model is based on four pre-defined configurations and optional modules. Additional user access, the availability of the File Manager and other tools, and the possibility of custom modifications are given in the table.

All license types include technical support, free updates, data backup, and hosting on our servers.

Do you prefer local installation in your company network? Please visit us and we’ll be glad to discuss this option with you.

If you are an accounting company providing services to multiple clients, please visit us, send an e-mail or make a call. We’ll discuss your requirements and together we’ll determine the license key according to your needs.


  Licence Subito Licence Start Licence Standard Licence Premium
SUBITO START STANDARD PREMIUM
Business module
Invoicinganoanoanoano
Offersanoanoanoano
Ordersneanoanoano
Delivery notesneanoanoano
Purchaseneanoanoano
Cash documents neoptionally +80 Kč/měsíčněanoano
Purchase bufferneoptionally +120 Kč/měsíčněanoano
Business portalneoptionally +200 Kč/měsíčněanoano
B2B shopneneoptionally +200 Kč/měsíčněano
Transportneneoptionally +160 Kč/měsíčněano
Contractsneneoptionally +80 Kč/měsíčněano
Service requestsneneoptionally +240 Kč/měsíčněano
Demands sale/purchaseneneneoptionally +120 Kč/měsíčně
Stock maintanance
Stock moduleneoptionally +240 Kč/měsíčněanoano
Serial numbers/batchesneneoptionally +160 Kč/měsíčněano
Stock placesneneoptionally +80 Kč/měsíčněano
Barcodesneneneano
Accounting
Accounting module neoptionally +240 Kč/měsíčněanoano
BankLink (orders / extracts)neoptionally +160 Kč/měsíčněanoano
Remindersneoptionally +80 Kč/měsíčněanoano
Budgetsneoptionally +50 Kč/měsíčněoptionally +50 CZK/monthano
Cost centersneneneoptionally +40 CZK/month
Analytic treesneneneoptionally +160 CZK/month
Assets
Accounting deprecationsneneanoano
Tax deprecationsneneanoano
Nástroje
Internal tasksneneanoano
Contactsneneanoano
Emailsneneanoano
Newsneneanoano
Calendersneneanoano
File managerneneanoano
Queries and exportsneneanoano
SMSneneanoano
Production
Order typeneneneaccording to analysis
Serial typeneneneaccording to analysis
Volume
# documents100UnlimitedUnlimitedUnlimited
# users1135
Rozšíření
+ additional userne+100 CZK/month+300 CZK/month+400 CZK/month
+1GB for filesnene+30 CZK/month+40 CZK/month
Customizationnene930 CZK/hour930 CZK/hour
Sectors solution
Metalneneneano
Medicamentsneneneano
Elektronicsneneneano
Mobile apps
TransportneneneOptionally +240 CZK/month
Mobile B2B shopneneneOptionally +240 CZK/month
Photo attachmentsneneneOptionally +120 CZK/month
Approval of invoicesneneneOptionally +120 CZK/month
Events registrationneneneOptionally +120 CZK/month
Price of the basic version (CZK/month)free499 CZK/month1499 CZK/month3499 CZK/month

yes Available     optionally Optionally    no Not available


News

10/11 2021

Společně s další aktualizací vám přinášíme nový podzimní zpravodaj. Venku to hraje všemi barvami a pokud byste si chtěli barevně zpestřit i vzhled Allegra, přepněte si v nastavení barevné téma na Azzura Red. A pokud vás zajímá, jaké změny nastanou od nového roku v Intrastatu, doporučujeme přečíst si článek věnovaný této problematice.
readmore
more/less
Účetnictví

Upravili jsme přenos nespárovaných položek do nového účetního období. Nově se převádí i všechny pohyby z otevíracího účetního období, vyjma vlastního otevření účetní knihy. Původně nebyl možný přenos párování přes dvě a více období. V importu bankovních výpisů jsme umožnili načítat výpisy ze SmartPay karetních terminálů.

Produkty

Produkty jsme obohatili hned o několik novinek. Do nastavení typu produktů jsme přidali nový parametr – vratný obal. Do produktových informací přibyla záložka se součty otevřených prodejních dokladů za číselné řady. Obsahuje rovněž i součty interních objednávek. Pro snadnější filtrování byl do exportu pořizovacích cen produktů přidán filtr „jen hlavní dodavatel. V typu produktu (list i detail) je nově tlačítko pro otevření listu produktových informací se zafiltrovaným zvoleným typem produktu. Do listu produktových informací jsme doplnili skrytý sloupec s kódem typu produktu umožňujícím textové filtrování. Do nabídky produktů byl pro skládané produkty přidán tooltip s obsahem složení.

Obchodní doklady

Do přehledu řádků požadavků zákazníka, nabídky a zakázky jsme doplnili skrytý sloupec dodací adresa. A do vstupu pro kontaktní osoby jsme přidali tlačítko pro založení nové osoby.

Prodejní portál

Do předvoleb systému přibyla nová volba – odečítat nevykryté interní objednávky od množství skladem.

Zakázky

Byl připraven import zakázek z EDI API včetně logu načtených souborů a změn vyplývajících z načtených údajů.

Objednávky

Do tisku objednávky byla přidána možnost použít v uživatelské šabloně objednávky i barvu produktu.

Sklady

Načtení interní objednávky do skladového dokladu – přidali jsme informace se součty za otevřené prodejní doklady a řady, interní objednávky a s přehledem volného množství dle skladů a sloupec se sumou všech zakázek.

Interní objednávky

Ve výpočtu návrhu interní objednávky jsme zohlednili nedokončené převodky (pro případ kdy objednávka již byla kryta, ale skladem to ještě nebylo).

Do návrhu interní objednávky jsme doplnili informace se součty za otevřené prodejní doklady a řady, interní objednávky a s přehledem volného množství dle skladů (podobně jako u skladového dokladu).

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia