Naše uživatele nenecháme nikdy na holičkách
Allegro produkty vám rádi předvedeme a obsluhu zaškolíme. Uživatelům jsme také k dispozici na naší telefonní lince nebo prostřednictvím emailů zasílaných přes dotazovací formulář či přímo na oddělení zákaznické podpory.
Jedna z možností, jak nám dát vědět co vás trápí, je také vložena do každé aplikace Allegra. V pruhu nástrojů se nachází tlačítko FAQ, kterým lze otevřít seznam často kladených a již zodpovězených otázek s možností jakýkoli dotaz týkající se právě otevřené úlohy zaslat. Po zpracování dotazu přiděleným konzultantem je odpověď předána tazateli a zároveň u dané úlohy automaticky zveřejněna a poskytnuta všem uživatelům. V Allegru máte také možnost využít přístupu do dokumentace, která se vám otevře prostřednictvím tlačítka Help.
Jako další nástroj přímé komunikace s námi je pro vás připraven zákaznický portál. Přístup je vázán na přihlášení uživatelů jednotlivých firem a pro využívání této možnosti je proto nutná registrace. Portál pak umožní zadávat různé požadavky na naše pracovníky nebo hlásit problémy s funkčností systému. Systém také nabízí možnost dohledávat a prohlížet již uzavřené případy, download centrum nebo přístup k databázi řešení známých problémů.