Obchodní proces pod kontrolou
Nabízíme vše, co je zapotřebí pro obchodování malých a středních firem. S Allegrem můžete snadno řídit proces nákupu, distribuce a prodeje zboží. Pokrýváme celý obchodní řetězec: od nabídky přes zakázku a její potvrzení až po vystavení dodacího listu, předání do fakturace a konečné zaúčtování. Samozřejmostí je propojení se sklady a generování příjemek a výdejek. Řešíme objednávky na základě vašich zakázek a termínů s ohledem na skladové zásoby. Pro opakující se pravidelnou fakturaci vám pomůžeme automatickým generováním faktur podle nastavených pravidel. Data si můžete zobrazit v rámci prodejních statistik. Vše máte dostupné také z cloudu.
Celý proces je zcela automatizovaný a může fungovat online. Vše je vzájemně provázáno a jednotlivé doklady lze vytvářet překlopením z předchozích dokladů. Díky tomu Allegro nabízí dokonalý přehled o průběhu jednotlivých obchodních případů.
Evidenci objednávek, nabídek i zakázek, dodací listy i faktury, to vše můžete mít vždy při ruce online.
Doklady je možno zobrazit v kalendáři, vytisknout, vyexportovat do různých formátů a odeslat přímo ze systému interní nebo e-mailovou poštou. Podporujeme také elektronické zpracování dokladů ve formátech ISDOC a EDI.