Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Technical Support

Free trialAsk a question

We provide support to our customers

and never let them down
Support

In our training centre we’ll be glad to show you our products and of course provide all necessary training to your staff. Users can also contact us on our hotline, by e-mail sent via an online form, or directly in our support department.

A way to let us know about your problems is incorporated in every Allegro application. The FAQ button in the toolbar opens the list of frequently asked (and already answered) questions, where you can also send us any question concerning the current task. The consultant processing your question sends the answer to you and also publishes it for the given task so as to make it available to all users.

Our customer service portal represents another way to communicate with us directly. Registration is needed to use the portal because only Allegro customer users can log in. The portal then allows you to specify various needs and requirements, or to report problems with the functionality of the system. You can also search for and view closed cases, use the download centre, or access the problem solution database.

News

31/08 2021

Léto se nám chýlí ke konci a venku to tak trochu vypadá na předčasný nástup podzimu. V Allegru jsme si užili dovolených a postupně se vracíme zpět do pracovního procesu v plném nasazení. Snad odpočatí a plní nových nápadů na další vylepšování systému. Doufáme, že i vy jste si přes léto odpočinuli a nabrali energii do závěrečné části roku. A nyní si přečtěte, co jsme v Allegru přes léto "vyladili".
readmore
more/less
Účetnictví

V účetnictví je nyní nabídka středisek v účetní osnově omezena jen na aktivní. Do seznamu deníků byl doplněn skrytý sloupec „účet“.

DPH - OSS

Jedná se o režim jednoho správního místa (one stop shop). Allegro nově obsahuje první verzi podpory pro výkaz OSS. Prozatím není k dispozici možnost načtení výkazu do EPO a test funkčnosti. Do evidence údajů o plátci daně jsme doplnili záložku s údaji potřebnými pro výkaz OSS.

Vznikla nová aplikace Kurz pro OSS – evidence kurzů pro výkaz OSS. Pro výkaz OSS se používají kurzy vyhlašované ECB platné ke konci měsíce.

Podrobnější informace jak s tímto režimem pracovat v Allegru, přineseme v dalším čísle zpravodaje.

Produkty

V Allegru je nově připravena podpora pro výprodej části zásoby za nižší cenu – tzv. „Výprodejové produkty“. Typicky se může jednat například o část zásoby, u které se blíží termín expirace a je tedy vhodné odprodat ji za sníženou cenu. Protože ale prodejní cenu lze nastavit pouze na produkt (nikoliv na část zásoby), je nutné vytvořit kopii produktu s jinou prodejní cenou a zásobu převést (výdejkou a příjemkou) na nově vytvořený produkt.

K tomu jsme vytvořili novou aplikaci "Vytvoření výprodejového produktu", která umožní zkopírovat produkt do nového označeného jako výprodejový. Zároveň umožňuje převést zvolenou část aktuální zásoby hlavního produktu na výprodejový, a to včetně volby konkrétních šarží, pokud je produkt vyžaduje. Pokud již výprodejový produkt existuje (již nějaký výprodej proběhl), aktualizují se údaje již dříve vytvořeného výprodejového produktu.

Fakturace

Průvodce vytvořením dobropisu – v předvolbách systému jsme přidali předvolby pro nastavení automatického mailování a tisku po vytvoření dobropisu.

Daňové doklady k platbě záloh – doplnili jsme skryté sloupce s navázanými fakturami a částkou zbývající k fakturaci. Doklad platby a placenou zálohovou fakturu lze nyní otevřít už při vystavení dokladu ještě před uložením. Při vystavení faktury je uživatel upozorněn na existenci nespárovaných daňových dokladů k zaplacené záloze. Byl také upraven výpočet základu DPH pro faktury v cizí měně s odečtením záloh s daňovým dokladem k uhrazené záloze.

Obchodní doklady

Prodejní akce - v případě nastavení akce typu „sčítat slevy“ se sčítají i zákaznické a typové slevy. Pomocí oprávnění lze uživatele upozornit na potřebu nastavit pro kompenzované slevy sčítání slev. 

Prodejní portál - upravili jsme vyhodnocení množství k dispozici pro službové produkty. A dále vyhodnocení popisu celého dodacího listu.

Bonusy a poplatky - dle nového parametru v předvolbách se platnost bonusů a poplatků (ne prodejních akcí) vyhodnocuje volitelně dle data vystavení dokladu, nebo termínu expedice. V případě vyřazení bonusu nebo poplatku (např. z důvodu změny ceny po přidání řádků) je o tom uživatel informován.

Zakázky

V hromadné žádosti o nákup bylo upraveno vyhodnocení množství k dispozici pro službové produkty. V nevykrytých položkách zakázek byly do přehledu doplněny skryté sloupce – datum dokladu a termín expedice.

Objednávky

Nevykryté objednávky - původní aplikace byla rozdělena na dvě – aplikaci v menu (která si pamatuje zvolené sloupce) a na dashboardu (zjednodušená).

E-shop

Do stromečku produktů byla přidána položka „výprodej“, která je viditelná pouze v případě existence aktivních výprodejových produktů. Výprodejové produkty jsou indikovány modře + ikonou. Při potvrzení objednávky se kontroluje, zda je dostatečné volné množství výprodejových produktů. Nelze tedy objednat takovýto produkt, pokud ho není skladem dostatečné množství, a to včetně započtení ostatních dokladů na daný produkt.

Systém

Do předvoleb systému byla přidána volba „Vyhodnocovat bonusy a poplatky na základě data vystavení dokladu“ namísto data expedice.

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia