Cloud Information Systems




















Submit form
Close

Technical Support

Free trialAsk a question

We provide support to our customers

and never let them down
Support

In our training centre we’ll be glad to show you our products and of course provide all necessary training to your staff. Users can also contact us on our hotline, by e-mail sent via an online form, or directly in our support department.

A way to let us know about your problems is incorporated in every Allegro application. The FAQ button in the toolbar opens the list of frequently asked (and already answered) questions, where you can also send us any question concerning the current task. The consultant processing your question sends the answer to you and also publishes it for the given task so as to make it available to all users.

Our customer service portal represents another way to communicate with us directly. Registration is needed to use the portal because only Allegro customer users can log in. The portal then allows you to specify various needs and requirements, or to report problems with the functionality of the system. You can also search for and view closed cases, use the download centre, or access the problem solution database.

News

07/07 2021

Přejeme všem našim zákazníkům a přátelům krásné a pohodové léto. I přes probíhající dovolené pro vás stále něco vylepšujeme a na sklonku léta se můžete těšit i na náš nový web. A v tomto horkém letním počasí vám také přinášíme horké novinky z Allegra.
readmore
more/less
Účetnictví

Sestavu Tisk obratů na účtech jsme nově přepracovali do stimulsoftu. Pro založení nového účetního období jsme pro vás připravili zjednodušeného průvodce.

Dotaz na pohyby na účtech (záložka měsíčních sum) – pro české účetnictví se saldo počítá vždy MD-DAL bez zohlednění rozvahového druhu účtu.

V podkladech pro placení jsme upravili vyhodnocení plánu plateb. Do účetních reportů jsme přidali možnost zaokrouhlení sumárních řádků (tisíce, 0 desetin, 2 desetiny). Řádky detailu dle účtů se tisknou vždy bez zaokrouhlení. V účtování faktur jsme upravili funkci „otevřít jako nový“. Nově se aktualizují nejen datumy, ale i kurz, rozpis DPH a účtování.

Majetek

Tisku účetních a daňových odpisů jsme obohatili o sloupce s hodnotou majetku.

Fakturace

Ve fakturaci jsme optimalizovali rušení faktur.

Obchodní doklady

Ve způsoby dopravy a úhrady lze nově zadat na kódu zákaz použití v e-shopu i mimo e-shop. Toto nastavení je vhodné například při importu zakázek z jiných systémů (např. SHOPTET), kdy na jednu stranu potřebujete importovat data tak, jak byla vytvořena v tomto systému, zároveň ale není žádoucí používat tyto údaje pro doklady pořizované přímo v Allegru. Do řad obchodních dokladů – zakázek – jsme doplnili volbu „externí importované doklady“. Zakázky v takto označených řadách nelze kombinovat s jiným prodejem (např. z důvodu platby kartou v systému, odkud byla importována). Dále pak je číslo objednávky použito ve faktuře jako variabilní symbol.

Sklady

Na příjemce od dodavatele se nyní zobrazuje i případná navázaná prodejní zakázka.

Dodací listy

Do kontroly cen řádků dodacích listů jsme doplnili sloupec obchodní přirážka.

Zakázky

V hromadné žádosti o nákup byl přidán sloupec „množství v interních objednávkách pro zvolený sklad“ a sloupec „k dispozici na ostatních skladech“. Oba jsou viditelné, jen pokud je co zobrazovat. Do předvoleb systému byly přidány dva nové parametry pro automatické zavírání zakázek (dodané a nedodané). Do zakázek byla doplněna možnost automatického zavírání dodaných (i nedodaných) zakázek po zadaném počtu dní od data zakázky (ne termínu). Zavírání provádí nový proces na pozadí. Pokud tuto funkci požadujete, kontaktujte nás pro nastavení procesu v scheduleru.

Produkty

Do aplikace produkty – nákup, prodej jsme do přehledu dodacích listů doplnili datum navázané zakázky. A do importu prodejních cen přidali možnost hledat produkty dle značení dodavatele. Ve značení produktů dle dodavatele byla nově doplněna možnost exportu a importu dat z excelu.

Přeprava

Do avíza přepravy přibyl nový vstup navázaný dobropis.

Více o těchto a dalších novinkách se dozvíte zde v přiloženém souboru.


Archive
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Headquarters:
Zukalova 15
746 01 Opava
Czech Republic
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Branch Office:
Chrudichromská 7
680 01 Boskovice
Czech Republic
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Any questions?

731 441 155


Contact us
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia