Informační systémy v cloudu
















Odesláním osobních údajů dáváte souhlas s jejich zpracováním. Data budou použita pouze ke splnění Vašich přání a požadavků a jsou chráněna v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Odeslat formulář
Zavřít

FAQ

Zdarma vyzkoušetChci se zeptat

Naše odpovědi

na vaše často kladené dotazy

Poněvadž všechny Allegro produkty sdílejí stejné vývojové prostředí a jsou si tudíž ovládáním, vlastnostmi a vzhledem podobné, v dalším textu je pro aplikace použit obecný výraz Allegro.


Co je Allegro Framework?
Co je cloud computing?
Co je Allegro Business Solution?
Jak Allegro vlastně funguje?
Jaké prohlížeče Allegro podporuje?
Je možné provozovat Allegro na vlastním serveru?
Jaká je doporučená konfigurace vlastního serveru?
Z jakého počítače se mohu k Allegro přihlásit?
Jak mohu systém vyzkoušet?
Je možné Allegro rozšířit o specifické funkce?
Mohu vytvořit další účet pro jinou firmu nebo vzdálenou pobočku?
Je Allegro vícejazyčné?
Jaké moduly se připravují?
Jak je zabezpečena komunikace se systémem?
Není možné, aby se k mému účetnictví dostal jiný uživatel?
Kde jsou servery umístěny a jak jsou zabezpečeny?
Jsou vkládaná data zálohovaná?

Co je Allegro Framework?

Allegro Framework je universální webová platforma vyvinutá naší společností, která tvoří základ všech našich internetových projektů založených na principech cloud computing. Framework propůjčuje každému řešení jednotnou pracovní plochu s množstvím uživatelských funkcí a utilit pro správu aplikací. Umožňuje efektivní vývoj nových modulů a zjednodušuje jejich vzájemné propojení.

Co je cloud computing?

Cloud computing lze charakterizovat jako poskytování služeb či programů uložených na serverech na Internetu, ke kterým mohou uživatelé přistupovat pomocí webového prohlížeče a používat je tak prakticky odkudkoliv. Nabízí přístup ke sdílenému úložišti aplikací a dat, avšak na rozdíl od tradičního konceptu nejsou tyto zdroje spravovány lokálně uživateli, nýbrž dodavatelem těchto služeb "někde v cloudu”.

Co je Allegro Business Solution?

Je to jeden z rodiny Allegro produktů postavených na společné platformě Allegro Framework. Jedná se o ekonomický informační systém určený především pro malé a střední podniky a účetní agentury.

Jak Allegro vlastně funguje?

Allegro je online systém fungující přes Internet jako kterákoli jiná webová aplikace. Programy není zapotřebí instalovat, jsou sdílené prostřednictvím našich serverů a pro jejich používání je zapotřebí pouze webový prohlížeč, připojení na Internet a pro vás vytvořený přístupový účet.

Jaké prohlížeče Allegro podporuje?

Systém je optimalizován na poslední verze prohlížečů Chrome, Firefox, Internet Explorer a Opera se zapnutou podporou JavaScriptu.

Je možné provozovat Allegro na vlastním serveru?

Ano, na požádání můžeme systém instalovat do vaší lokální počítačové sítě. Podmínky takovéhoto řešení je zapotřebí vždy individuálně dohodnout.

Jaká je doporučená konfigurace vlastního serveru?

Minimální (pro malé instalace):
CPU: Intel Core i5 (desktop), Intel Xeon E3 (server)
RAM: 8 GB
SQL: MS SQL Server 2012 Express a novější
OS: Win Server 2008 a novější
Disk: aplikace 300MB, data dle potřeby

Doporučená:
CPU: Intel Core i5 (desktop), Intel Xeon E3 (server)
RAM: 8GB systém + aplikace, 16GB sql server, 32GB v případě provozu na jednom serveru
SQL: MS SQL Server 2012 Standard a novější
OS: Win Server 2008 a novější
Disk: aplikace 300MB, data dle potřeby

Z jakého počítače se mohu k Allegro přihlásit?

Do svého systému se po zadání přihlašovacích údajů můžete přihlásit z jakéhokoliv počítače připojeného k Internetu.

Jak mohu systém vyzkoušet?

Vytvořením demo účtu získáte na jeden měsíc přístup do zkušební oblasti systému Allegro Business Solution. Registrace je zdarma.

Je možné Allegro rozšířit o specifické funkce?

Ano, našim zákazníkům se zakoupenou licencí Advanced a Business nabízíme možnost úprav a rozšíření dle jejich potřeb. Vlastní implementaci předchází analýza požadavku a úpravy jsou účtovány dle technické a časové náročnosti.

Mohu vytvořit další účet pro jinou firmu nebo vzdálenou pobočku?

Systém umožňuje přes jeden uživatelský účet spravovat neomezený počet společností. Každé je přidělena datově oddělená oblast a mezi jednotlivými agendami lze jednoduše přepínat nebo je otevřít v samostatných záložkách. Licence je sestavována individuálně dle konkrétních potřeb zákazníků.

Je Allegro vícejazyčné?

Ano, systém má lokalizované uživatelské rozhraní a podporována je rovněž vícejazyčnost na datové úrovni, takže přepnutím uživatel vidí ve zvoleném jazyce nejen menu a formuláře, ale i lokalizovaná data. Počet jazyků není omezen a rozšíření je pouze otázkou práce překladatele, technicky je to vyřešeno jedním kliknutím myši.

Jaké moduly se připravují?

Allegro neustále vyvíjíme dle potřeb zákazníků. Dokončujeme modul pro evidenci majetku a neustále probíhá rozšiřování modulu Výroba.

Jak je zabezpečena komunikace se systémem?

Komunikace probíhá přes zabezpečený protokol HTTPS podobně jako například v elektronickém bankovnictví.

Není možné, aby se k mému účetnictví dostal jiný uživatel?

100% zabezpečený systém neexistuje, ale lze pro ochranu vašich dat učinit maximum a aplikovat standardy používané například v bankovnictví. To jsme také udělali a věříme, že výsledkem je systém maximálně zabezpečený proti zneužití.

Kde jsou servery umístěny a jak jsou zabezpečeny?

Servery jsou umístěny v datových centrech společnosti Dial Telecom a o jejich zabezpečení se lze dočíst například zde.

Jsou vkládaná data zálohovaná?

Ano, systém je denně zálohován datovým centrem společnosti Dial Telecom a kopie jsou uchovávány vždy za posledních sedm dní v řadě. V případě instalace do vlastní sítě si zálohování řeší zákazník sám.

Novinky

12. 5. 2017

Hledáme programátory do našeho týmu.
​Ano, je to tak, nestíháme. Jste-li hlava otevřená a programování vás baví, zkuste pracovat s námi na vývoji cloudových řešení a mobilních aplikací.
více
méně/více

Orientujete se v prostředí .NET a C#, JS nebo SQL pro vás nejsou neznámé pojmy? Vládnete angličtinou slovem i písmem? Pak jste na nejlepší cestě stát se naším kolegou. Dostanete služební telefon a notebook, k tomu stravenky, nádavkem pružnou pracovní dobu... Zaujalo vás to? Tak nám napište nebo zavolejte, těšíme se na vás.

29. 4. 2017

Čas letí jako splašená herka a něco vody již proteklo řekou Opavou od doby, co jsme před lety s Maestrem začali. Jak již to u specializovaných projektů na klíč bývá, zpočátku poměrně jednoduchý systém se postupně rozrostl v robustní řešení a o „mistra“ začíná být zájem.
více
méně/více
Discart-Suykens

Nyní již značně sofistikované řešení jsme vyvinuli na míru potřebám našeho belgického zákazníka, společnosti Vrydagh&Boriau. Kancelář se specializuje na pomoc věřitelům s jejich dlužníky a pro správu a „přátelské“ vymáhání pohledávek nutně potřebovala výkonný systém, který by umožnil modelovat různé průběhy a procesní postupy vymáhání dluhu a v závislosti na nastavených podmínkách pak automatizovaně reagoval na události a prováděl akce dle předepsaného časování.

Pokud se smírná snaha o vyrovnání dluhu nesetká s úspěchem, Vrydagh&Boriau prostřednictvím svých partnerů (advokátů a exekutorů) může zahájit soudní řízení, které již však Maestro nesleduje. A právě z tohoto důvodu o něj projevila zájem velká advokátní kancelář Discart-Suykens z Antverp, která ve svém početném týmu má vedle lidí v administrativě také exekutory a soudní vykonavatele. Ti již specializovaný software pro svou činnost používají, ale stávající aplikace na vlastní sledování pohledávek přestává vyhovovat. Discart-Suykens se chystá na spolupráci s řadou nových zákazníků a potřebují systém, který zvládne zpracovat velké množství procesů a zároveň nabídne příjemné uživatelské prostředí umožňující přístup také třetím stranám, tedy věřitelům nebo advokátům a právníkům obou stran.

Poslední aprílový týden jsme u nás belgické zájemce hostili, smlouva byla uzavřena a zdá se, že čarodějnice budou letos vydařené :-).

1. 4. 2017

Jaro nám starosti nedělá... nic zásadního se totiž neděje. Tedy, ne že bychom se váleli, ale březen začal volným tempem prací pro některé naše zákazníky, kterým jsme se snažili udělat pomyšlení. Většinu času jsme tak strávili přípravou vylepšení, které nemusí být nutně přínosem pro všechny naše uživatele, ale potěší ty, kteří potřebovali něco speciálního. I přesto nám ale zbylo trochu času na implementaci funkcí obecné povahy.
více
méně/více
Narozeniny

Za zmínku stojí například hromadné uzavírání obchodních dokladů bez dodacích listů, poněkud anachronická podpora dávkového zasílání dokladů poštou nebo možnost aktualizace údajů o zákazníkovi při importu faktur z e-shopu. Modul EET jsme rozšířili o stornovací službu, prodej přímo ze skladu získal mnohem intuitivnější ovládání a přátelštější uživatelské rozhraní, přibyl soupis DPH dle měny s XML exportem a kontrolní výkaz DPH pro Slovensko.

Dále jsme zapracovali na rozšíření portfolia bank, se kterými se umí Allegro "domluvit". Nyní již zvládáme formáty ABO, GEMINI, BEST a MUTLICASH, pomocí kterých dokážeme komunikovat mimo jiné s Raiffeisenbank, Citibank, Českou spořitelnou nebo bankami Fio, KB, Unicredit či ruskou Sberbank. České příkazy k úhradě do zahraničí nyní exportujeme jako SEPA platby.

Poněvadž se na nás stále více obracejí podnikatelé, kterým již nestačí jednodušší ekonomické systémy, zdokonalili jsme také modul pro import dat z programu Pohoda. Dává nám to docela zabrat, poněvadž benevolence této účetní evidence k zadávaným údajům produkuje mnohdy velmi nekonsistentní datové soubory a srovnat vše do latě vyžaduje tu a tam značného úsilí. Nicméně prozatím se nám to daří a na migraci této agendy do Allegra jsme připraveni.

Nakonec jsme ještě stihli zdokonalit schvalovací proces pro knihu došlých faktur a rozšířit podporu e-fff, což je implementace elektronické fakturace založená na Evropském standardu UBL 2.0 (Universal Business Language).

A abychom nezapomněli... důstojná oslava narozenin "březňáků" proběhla v půli měsíce. Během jednoho večera a části noci jsme stihli vyřešit všechny palčivé světové problémy, vymyslet, naprogramovat a rovnou prodat naprosto geniální Allegro verzi 10 a ještě naplánovat svatby dosud nezadaných kolegů.

No... vlastně zase tak málo se toho neudálo, že ;-) ?


Archiv
Maestro Eclips Kooplast Eurokov Favex
NewLink Moravia s.r.o.
Sídlo:
Zukalova 15
746 01 Opava
Česká republika
Tel: +420 731 441 150
info@allegro-software.cz
Pobočka:
Sokolská 54
680 01 Boskovice
Česká republika
Tel: +420 516 499 861
info@nlm.cz
 
Máte dotaz?

731 441 155


Kontaktujte nás
 
NewLink Moravia s.r.o.
NewLink
Moravia